eldstemann ammet jeg i seks mnd,mistet melk pga stress da..nr 2 ammet jeg i nesten 1 år, nr 3 ammet jeg i ca fire mnd,fikk da brystbetennelse så måtte slutte pga d. Håper jeg kan fullamme i 6 mnd denne gangen, og amme til h*n blir 1 år 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo ikke sikkert den siste er allergisk da?Noen som har tenkt noe allerede på amme eller flaske? Je har 2 fra før og den siste tålte ikke melka mi da Je har for mye melk slik at kun den søte tynne kom først å da fikk han vondt i magen. Så vurderer flaske dra dag en denne gang. Men usikker. Erfaring noen??
Nei det er ikke sikkert men veit ikke om Je orker et skrive helvete i mange mnd før Je går til flaske som den da kanskje ikke tar. Je får se. Får spørre om mere amme hjelpDet er jo ikke sikkert den siste er allergisk da?![]()
Nei det skjønner jeg godt, den pumpinga tar motet av en!! Det skal jo være en koselig og rolig tid hvor man nyter og blir kjentNei det er ikke sikkert men veit ikke om Je orker et skrive helvete i mange mnd før Je går til flaske som den da kanskje ikke tar. Je får se. Får spørre om mere amme hjelp
Helsesøstera som ba meg å amme å pumpe i stede men det styret skal je ikke begyne med igjen
Derfor Je tenkte på å begynne med flaske med en gang, for da slipper magen å venne seg til to ting. Hatt to kolikk unger så veit ikke om Je orker 3 mnd med skriking igjen pga melka miNei det skjønner jeg godt, den pumpinga tar motet av en!! Det skal jo være en koselig og rolig tid hvor man nyter og blir kjentPrøv å få litt hjelp du og hvis du ser at det blir samme greia denne gangen også, så er jo mme en veldig fin erstatning
Viktigste er jo å finne det som er rett for dere
![]()