Amme-trøbbel

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
I hele dag har jentungen skreket seg helt ut hver gang jeg har lagt henne til. Hva har det seg? Hun roer seg med en gang jeg legger henne fra meg, men hyler så fort hun kjenner lukta av mat.

Har hørt om det før, men aner ikke hvordan de løste det. Men du kan ringe ammehjelpen, så får du individuell oppfølging :)

Sjekk ammehjelpen sin hjemmeside. Der står det hvordan du får kontakt med en selv om du ikke har noen i nærheten av deg :-)

Har hun vondt noe sted slik at ammestilingen er ubehagelig? Prøvd forskjellige stillinger?
Da jeg hadde det slik med nr 2 måtte jeg legge han på gulvet "under"meg og gi han bryst på denne måten...

Jeg har prøvd flere stillinger ja..ha henne på armen, ligge mage mot mage på sofaen, gå rundt med henne, og at jeg ligger og hun ligger oppå igjen. Men hun bare hyler. Kan de ha dager de ikke vil ha så mye mat? Skjønner ikke helt det når de er så små..

ja, alle mine 3 hadde dager de ikke spiste like mye som andre dager, og så dager der de drakk til den store gullmedaljen

Ok. Hun spiste sist i 11-12 tiden, synes det er lenge siden. Og sa krangla vi skikkelig :-( da spiste hun sist i halv 8 tiden..

Vesla her er sånn stadig vekk... Har slått meg til ro med at hun faktisk ikke er sulten hver gang jeg mener hun bør være det, eventuelt er hun for oppjaget til å spise. Enten venter jeg til hun blir sulten, eller så må jeg roe henne og muligens lure henne med smokken :) det går seg nok til snart skal du se.. Kanskje det er tenner på vei?

Hun er 10 uker, så tror ikke det er tenner. Har aldri vært sånn før :( hun snur seg vekk å hylgråter når jeg kommer for nær med puppen. Smokken er greit, men ikke mat.

Åååhhh, jeg la henne til for 10min siden, å hun spiser enda :D *ersågladatjegvilgråte** :D

Kjenner til den følelsen!!

Lenge siden mi har hatt det sånn men opplevd det noen ganger. Har da trengt å roe seg og kanskje duppe av før ho klarte ta puppen. Selv om ho var sulten i utgangspunktet...

Kjenner til den følelsen!!

Lenge siden mi har hatt det sånn men opplevd det noen ganger. Har da trengt å roe seg og kanskje duppe av før ho klarte ta puppen. Selv om ho var sulten i utgangspunktet...
Jeg måtte bære henne rundt i stua mens hun hang på puppen for å få henne til å spise. Spiste igjen nå nettopp, men lurer på om de kan få tenner så tidlig som 10 uker? Virker som det er noe i munnen da hun ikke tar smokken ordentlig heller..

Jeg måtte bære henne rundt i stua mens hun hang på puppen for å få henne til å spise. Spiste igjen nå nettopp, men lurer på om de kan få tenner så tidlig som 10 uker? Virker som det er noe i munnen da hun ikke tar smokken ordentlig heller..
De kan det ja, men det er vel heller sjeldent. Men jeg har hørt om en baby som ble født med en tann. Du kan jo også sjekke om det kan være trøske på gang.

Hun var nok ikke sulten. Har slitt med brysrvegring på yngste til tider, og måtte bare vente til hun var sulten nok.

Back
Topp