I hele dag har jentungen skreket seg helt ut hver gang jeg har lagt henne til. Hva har det seg? Hun roer seg med en gang jeg legger henne fra meg, men hyler så fort hun kjenner lukta av mat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååhhh, jeg la henne til for 10min siden, å hun spiser enda*ersågladatjegvilgråte**
![]()
Åååhhh, jeg la henne til for 10min siden, å hun spiser enda*ersågladatjegvilgråte**
![]()
TakkSå bra det ordnet seg![]()
Her finner du ammehjelpen http://ammehjelpen.no/fa-ammehjelp
Du kan ringe hvem som helst av dem![]()
Jeg måtte bære henne rundt i stua mens hun hang på puppen for å få henne til å spise. Spiste igjen nå nettopp, men lurer på om de kan få tenner så tidlig som 10 uker? Virker som det er noe i munnen da hun ikke tar smokken ordentlig heller..Kjenner til den følelsen!!
Lenge siden mi har hatt det sånn men opplevd det noen ganger. Har da trengt å roe seg og kanskje duppe av før ho klarte ta puppen. Selv om ho var sulten i utgangspunktet...
De kan det ja, men det er vel heller sjeldent. Men jeg har hørt om en baby som ble født med en tann. Du kan jo også sjekke om det kan være trøske på gang.Jeg måtte bære henne rundt i stua mens hun hang på puppen for å få henne til å spise. Spiste igjen nå nettopp, men lurer på om de kan få tenner så tidlig som 10 uker? Virker som det er noe i munnen da hun ikke tar smokken ordentlig heller..
Hun er ikke hvit i munnen, ingen hvite flekker eller noe ...De kan det ja, men det er vel heller sjeldent. Men jeg har hørt om en baby som ble født med en tann. Du kan jo også sjekke om det kan være trøske på gang.
Jeg var/er redd hun blir så sulten at hun ikke klarer å fokusere på å ta puppen..Hun var nok ikke sulten. Har slitt med brysrvegring på yngste til tider, og måtte bare vente til hun var sulten nok.