Amme tråden

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Må si det er mye ting med amming. Funker fint en periode og så kommer det nye problemer igjen.

L har fått en rar greie nå. Han spise godt men så ligger han å ta tak sitter mister puppen og tar enda et tak. Slik driver han i evigheter noen ganger *sukk*

Må snakke med helsesøster om dette på mandag se om hun hvet hva det kan være.

Samme gjør snuppa her.. Hver gang jeg tror ting er i orden med ammingen skjer det noe nytt. Blææh

I dag merket jeg i tillegg at jeg har tette melkeganger :(

Sånn holdt Noah på en periode når han var 3 mnd. Nå nærmer han seg 4 og gjør det mye sjeldnere :)

Sånn gjør Helga hele tiden, holdt på med det en stund. Det er vel bare en greie, og det går vel over :)

Slipper taket her også.. men lurer på om tungebåndet er for stramt til lille her.... far klarer jo knapt å få tunga utom tennene.. så.. genetisk kort tungebånd.. hahhaha

Samme gjør snuppa her.. Hver gang jeg tror ting er i orden med ammingen skjer det noe nytt. Blææh

I dag merket jeg i tillegg at jeg har tette melkeganger :(

Kjipt:(
Sånn holdt Noah på en periode når han var 3 mnd. Nå nærmer han seg 4 og gjør det mye sjeldnere :)
3 mnd krisen kanskje :p

Sånn gjør Helga hele tiden, holdt på med det en stund. Det er vel bare en greie, og det går vel over :)
Gjorde det for Verpesyk90 så kanskje det vil gå over for oss også håper det :)

Slipper taket her også.. men lurer på om tungebåndet er for stramt til lille her.... far klarer jo knapt å få tunga utom tennene.. så.. genetisk kort tungebånd.. hahhaha
:p det er jo mulig. Mini har vel egenlig ikke hatt tungen utenfor munnen selv om han prøver å geipe til meg når jeg gjør det. Må sjekke om gubben kan geipe i morgen. Aldri tenkt på det før

Min datter er også lett å distrahere for tiden. Snakker jeg ser hun på meg og smiler... kjekt det, men for matro må jeg altså "overse" henne, ellers bare tuller hun.

Min er kjempesnodig for tiden. Er det et bilde bak meg mens jeg ammer så ligger han å tar tak, slipper, prater med bildet, tar tak igjen osv... Og sånn holder han på :p jeg kan heller ikke prate mens han spiser lenger for da blir det bare tull :p

Her fungerte det veldig godt å amme henne i søvn i dag, da spiser hun mens hun sover og får da i seg all bunn-melka ❤️

Jeg er overlykkelog hver gang hun døser på puppen for da får hun i seg masse mat og så får hun slappet godt av samtidig ;)

Her har lille snuppen begynnt å bite.. noe så desperat! . Biter over, hardt! Drar hodet bakover og rister på hodet som en hund som leker :-o han blir kjempe sint. Gjør dette noen ganger før han roer seg og spiser. Tullegutt..

Her så har jeg blitt ganske sår av siste brystbetennelse jeg hadde for noen uker siden, og det er lite morsomt når småen nekter å ta ordentlig grep. Gjør så innmari vondt hver gang han tar tak så jeg må få han av og begynne på nytt. Og slik gjentar det seg en god stund før han endelig får et godt grep, men da bestemmer han seg for å dra i puppen og å kaste hodet bakover mens han har et godt tak i brystvorta. Kjennes jo ut som om den skal rives av... Har til og med begynt å sprekke opp til åpne sår igjen -.-

Back
Topp