Amme te

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Jeg har slitt med lite melk på kvelden, og har faktisk måttet gi Mathias mme for at han skal bli mett flere kvelder. Men i går begynte jeg å drikke amme-te'n fra Kloster. Og har nå plutselig nok melk til at han blir mett av en pupp (har måttet gitt han begge puppene flere ganger daglig i et måltid) og ikke nok med det, jeg ammet han rundt 00.15 og han ville ikke ha noe mat før 0530!!! Og det var bare en pupp!!
Blir spennende om det faktisk er teen som hjelper, eller om det bare var en engangs hendelse;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Oi så bra, kjøpte amme te på apoteket i dag, håper det funker! Her har vi to problemer egentlig, eo lita snuppe som sliter med sugerefleksen, siden hu ble født litt for tidlig, og at jeg har litt lite melk. Men skal prøve med amme-teen å se :) blir spennende!

Brukte den på størte snuppa her og,og jeg og fikk mere melk,venter enda denne gangen,siden hun storsett har nok med en pupp hvert måltid:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ej me drikke ammete å d funka helt kjempe bra:) her blir snuppa mette på en pupp:)

Vil ikke anbefale å drikke mer enn en kopp på en dag,,,, endte opp med en hel dag med lekkasje :p

Back
Topp