Amme-te

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Noen som har erfaringer med ammete? :)

Og så er den ganske god på smak :) syns jeg da :)

Den som heter Kloster fungerer ikke.. Den inneholder peppermynte som faktisk kan påvirke melkeproduksjonen negativt...

Sniker fra september 2012.:)
Hadde ingen merkbar effekt av ammeteen (Klosterte fra Life) og foretrakk derfor fenikkelteen i samme merke. Syns den gjorde jobben bedre og smakte bedre. :)

Drakk den klosterteen ja. Mener jeg leste og at den ikke inneholdt peppermynte. Samme kan det være! Funka ikke uansett :)

Drakk den klosterteen ja. Mener jeg leste og at den ikke inneholdt peppermynte. Samme kan det være! Funka ikke uansett :)
Det er faktisk den ingrediensen det er mest av:-P

Kjøpte meg ammete idag av ren nysgjerrighet. I den er der fenikkel hvertfall, og mye mulig den funka, for plutselig var der mye melk også i 16-18 tiden når det pleier være ganske tomt... Hmm får teste mer ut helgen, hadde jo vært litt tøft om det funker :)

Det er ikke peppermynte i kloster teen. Har både i løsvekt og i poser hjemme og de inneholder brennesle, melisse, karve, anis, fennikel og jernurt

Det er ikke peppermynte i kloster teen. Har både i løsvekt og i poser hjemme og de inneholder brennesle, melisse, karve, anis, fennikel og jernurt
Kanskje de har endret på den da.. På min stod peppermynte som første ingrediens.. Men den ble kjøpt inn da jeg fikk storesøster, så meget mulig de har forandret det:-)

Kanskje de har endret på den da.. På min stod peppermynte som første ingrediens.. Men den ble kjøpt inn da jeg fikk storesøster, så meget mulig de har forandret det:-)
Det kan godt hende ;) har nylig kjøpt på helsekost. Bra de har endret i allefall :)

Back
Topp