Amme-te

ORIGINAL: Eden

Hører så mye om amme-te, hva er det og hva er det godt for?

amme te er for og øke melkeproduksjonen... Jeg kjøpte kloster amme te på life helsekost butikken.. Jeg hadde lite melk for to dager siden, men nå har den økt ganske bra på meg[:)] Kloster amme te smaker godt.. Det lukter lakris av den, men det smaker ikke det... Jeg anbefaler den, det er te poser så man slipper og sile ut selv...

Jeg drikker amme-the..2 kopper om dagen.. D er jo en ren urte-the, og "stoffene" i d skal være med på å holde og øke produksjonen av melk..[;)] 
Jeg kjenner d de dagene jeg ikke har drukket the'n, for da er puppene lixom mindre harde..[8|]
Så jeg tror de hjelper..[;)]
Du får kjøpt d på helsekost..

ORIGINAL: WencheR

ORIGINAL: Eden

Hører så mye om amme-te, hva er det og hva er det godt for?

amme te er for og øke melkeproduksjonen... Jeg kjøpte kloster amme te på life helsekost butikken.. Jeg hadde lite melk for to dager siden, men nå har den økt ganske bra på meg[:)] Kloster amme te smaker godt.. Det lukter lakris av den, men det smaker ikke det... Jeg anbefaler den, det er te poser så man slipper og sile ut selv...

jeg oxo drikker den..[;)] den første koppen smakte pyton, men nå er den ikke så aller verst..[;)]

Jeg hørte også at det var bra hvis babyen hadde mye luft i magen.

ORIGINAL: Citti

Jeg hørte også at det var bra hvis babyen hadde mye luft i magen.

Det har jeg også hørt. Man skal gi avkjølt te, ca en t-skje til babyen. Og det skal hjelpe på luftsmertene.

Back
Topp