Amme te til babyen?

SunShin

Forumet er livet
Var innom helsekosten idag for å høre om de hadde noe mot luftsmerter til babyen (har kolikk) da sa hun at jeg kunne gi han ammete, enten med skje eller i mme. (jeg ammer ikke lenger)
Men er det noen som har prøvd dette? Hvor mye skal man isåfall gi?
Alle erfaringer motas med takk! [:D]

Jeg gav henne litt rett fra t-skje..gav henne et par først, såg deretter ann om det ble for mye eller for lite alt etter hvordan hun reagerte på det.

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Jeg gav henne litt rett fra t-skje..gav henne et par først, såg deretter ann om det ble for mye eller for lite alt etter hvordan hun reagerte på det.

Fungerte det da? ga du den kald eller samme temp som melken?

ORIGINAL: SunShin

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Fungerte det da? ga du den kald eller samme temp som melken?

fungerte her ja. gav den lunken.

noen flere? [:D]

Babyen vår hadde kolikk, minifom hjalp uendelig masse!
Ble en helt ny baby..

ORIGINAL: *Hønemamma*

Babyen vår hadde kolikk, minifom hjalp uendelig masse!
Ble en helt ny baby..

ja han har fått det noen dager nå, bare tenkte det er bedre med amme te hvis det funker [:)]

Prøvd kiropraktor/manuellterapaut?[:)]

Ellers tror jeg fenikkelte fungerer bedre enn amme-te [:)]

Vi ga fennikelte, et par skjeer før måltidet! Hjalp på minsten her. I tillegg til fysio og manuellterapi :-)

Lykke til!

ORIGINAL: [Malin]

Prøvd kiropraktor/manuellterapaut?[:)]

Ellers tror jeg fenikkelte fungerer bedre enn amme-te [:)]

ja snart ferdig hos kiropraktor nå, så blir det en liten tur innom fotsoneterapaut imorgen, ingenting skal stå uprøvd [8D]

Anis-fennikel-karve-te (i blanding, de selger det på helsekost) er bra! Av og til kaller de det amme-te, men om du leser på pakken ser du at den inneholder disse tre plantene. Prøv deg fram med doseringen. Start med et par ts, kald eller lunken, alt etter hva babyen vil ha.

Back
Topp