amme tåken??

lillefot

Elsker forumet
noen som merker noe veldi til den?? [8|]

her har jeg klart og ta jogge bokse på bak frem.. [:-] gikk faktisk på butikken sånn!!
glømmer ofte små ting også!

med første mann glømte jeg varene utforbi bilen på butikken,kjørte rett og slett hjem uten varene [8|] HAHA.. [:)] ganske flaut når jeg hentet de igjen ja.. [:-][:-]

snakker ikke rent, snøvler og snakker du til meg...... hæ? hva sa du... ? hehe[:D][:D]

he he akkurat slik er jeg også[8D]
ORIGINAL: Nåssåbjønn

snøvler, bruker feil ord, finner ikke riktige ord, glemmer lett, klarer ikke følge med i en kjedelig samtale[8D]

ORIGINAL: Nåssåbjønn

snøvler, bruker feil ord, finner ikke riktige ord, glemmer lett, klarer ikke følge med i en kjedelig samtale[8D]

Sånn er det her og!!
Bruker veldig mye feil ord når jeg skal forklare ting!
Glemmer også masse!!
Går vel over!

Er blitt litt bedre føler eg, men ja det går litt gale med ting jeg skal gjøre innimellom!
En gang glemte jeg hva ordet for "tak" var. Så jeg begynte å peke og fekte opp mot taket og si "sånn der, sånn som er der oppe!!!" Og samboeren min sa: "ehhm taket?"..
Jaaaa. Merkelig fenomen dette her.. hehe

Har store vansker med å snakke skikkelig... Ord bare forsvinner for meg! Tar meg selv i å bruke tegnspråk for å få fram det jeg vil! [8D]

Sto og tegnet kors i luften og snakket om et skap for å forklare mamma at noe lå i medisinskapet [:D]

Back
Topp