Amme spørsmål

Bkno4485862

Flørter med forumet
Litt små beskymret ....
:rolleyes:

Lille frøkna på 4 uker har spist lenge om gangen og ofte. Nå spiser hun max 10 min annen hver time ... hun sovner etter hun har spist og gulper lite :)
Hører det braker i bleien inne mellom før jeg sovner igjen. Hun begynte med dette i natt ...

*klump i magen*

Snuppa mi har spist slik nesten konsekvent siden hun ble født! Sjelden hun ligger lenger enn ti min på puppen. Hun er nå 6,5 uker. Hun veide 3420 når hun ble født og veide 5030 g ved6 ukerskontroll. Kanskje babyen din bare spiser mer effektivt?

Sent from my iPhone using BV Forum

Snuppa mi har spist slik nesten konsekvent siden hun ble født! Sjelden hun ligger lenger enn ti min på puppen. Hun er nå 6,5 uker. Hun veide 3420 når hun ble født og veide 5030 g ved6 ukerskontroll. Kanskje babyen din bare spiser mer effektivt?

Godt å høre :) jeg har ligget å ammet, vet ikke om det har noe å si. Men kjenner at puppen blir tømt på samme måte som før :)

Hvis du er bekymret kan jo du ta deg en tur innom helsestasjonen å få veid henne? ;)

Hvis du er bekymret kan jo du ta deg en tur innom helsestasjonen å få veid henne? ;)

Skal dit på tirsdag :) skal håndmelke etter neste måltid for å se hvor mye som kommer ut :) pleier å komme 20-40 ml etter hun har spist før

Lille frøkna spiste 42 min nå med raping :D nå satt jeg, så når jeg ligger spiser hun effektiv og når jeg sitter koser hun seg ♡
Hørt hun bæsje to ganger mens hun spiste og kom opp overfladisk melk :)

Lille frøkna spiste 42 min nå med raping :D nå satt jeg, så når jeg ligger spiser hun effektiv og når jeg sitter koser hun seg ♡
Hørt hun bæsje to ganger mens hun spiste og kom opp overfladisk melk :)

Så bra da

Back
Topp