Amme-snacks?

kariness

Elsker forumet
Har dere noe dere kan spise ved senga om natta når dere ammer?
Hva i så fall?

Eneste jeg har kommet på er nøtter... Men jeg orker ikke spise det hver natt?

-- tasting fra mobil --

Har dere noe dere kan spise ved senga om natta når dere ammer?
Hva i så fall?

Eneste jeg har kommet på er nøtter... Men jeg orker ikke spise det hver natt?

-- tasting fra mobil --
Orker ikke spise om natten,men er egentlig sulten,så det første jeg gjør når jeg står opp er å spise:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Tenker ikke så mye på mat om natten, men MÅ ha et iskaldt glass med eplejuice.

Smakte så fantastisk godt når jeg fikk det på Barsel, så da har det bare fortsatt hjemme :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Eg har 'bare' 0.5l saft og 0.5l vatn.. som blir fylt på flere ganger i løpa natten...:p

Eg har 'bare' 0.5l saft og 0.5l vatn.. som blir fylt på flere ganger i løpa natten...:p
Ikke bare meg som er tørst nei?

Jeg føler meg helt akutt dehydrert med en gang han tar tak i brystet :p

Drikker hele dagen lang!

Ikke bare meg som er tørst nei?

Jeg føler meg helt akutt dehydrert med en gang han tar tak i brystet :p

Drikker hele dagen lang!

Hihi ja sånn eg føler det og. Krise om flasken står for langt vekke akkurat i det han suger til;)

Trenge ikke noke annet en vann på natta, men på dag tid fer ej ALLTiD lyst på sjokolade og cola når ej legge Mille til puppen...heldigvis he ej d ikke tilgjengelig å når ej e ferdi å amme så he ej glømt d:)

Jøss, bare jeg som blir skikkelig sulten altså? Jeg blir helt svimmel liksom..

Men vannet er fast og må drikkes hele tiden. Mannen fyller på flaska når han skifter bleier!

-- tasting fra mobil --

Jeg kjenner at jeg blir ekstremt sulten på nettene når jeg ammer, men er for trøtt til å gidde å gjøre noe med det Hehe

Jeg kjenner at jeg blir ekstremt sulten på nettene når jeg ammer, men er for trøtt til å gidde å gjøre noe med det Hehe

Derfor jeg har nøtter ved sengekanten! Jeg tar det bare opp i senga sammen med vannflaska! Men blir så lei av bare nøtter :p så vil ha noe annet som kan stå ved sengekanten uten at set blir godteri som kjeks og sånn liksom!

-- tasting fra mobil --

Derfor jeg har nøtter ved sengekanten! Jeg tar det bare opp i senga sammen med vannflaska! Men blir så lei av bare nøtter :p så vil ha noe annet som kan stå ved sengekanten uten at set blir godteri som kjeks og sånn liksom!

-- tasting fra mobil --
Bixit har jo slike energibarer da. Ellers går det vel kanskje an å kutte litt frukt som kan legges i en boks. Kan jo lage noen sunne smørbrød som deles i biter og legges i en matboks også :-)

Bixit har jo slike energibarer da. Ellers går det vel kanskje an å kutte litt frukt som kan legges i en boks. Kan jo lage noen sunne smørbrød som deles i biter og legges i en matboks også :-)

Hmm, veldig gode poenger! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg har tenkt på matpakker... Det er så ulogisk på natta liksom ^^

-- tasting fra mobil --

Back
Topp