Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Orker ikke spise om natten,men er egentlig sulten,så det første jeg gjør når jeg står opp er å spiseHar dere noe dere kan spise ved senga om natta når dere ammer?
Hva i så fall?
Eneste jeg har kommet på er nøtter... Men jeg orker ikke spise det hver natt?
-- tasting fra mobil --
Ikke bare meg som er tørst nei?Eg har 'bare' 0.5l saft og 0.5l vatn.. som blir fylt på flere ganger i løpa natten...![]()
Hihi ja sånn eg føler det og. Krise om flasken står for langt vekke akkurat i det han suger tilIkke bare meg som er tørst nei?
Jeg føler meg helt akutt dehydrert med en gang han tar tak i brystet![]()
Drikker hele dagen lang!
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Jeg kjenner at jeg blir ekstremt sulten på nettene når jeg ammer, men er for trøtt til å gidde å gjøre noe med det Hehe
Bixit har jo slike energibarer da. Ellers går det vel kanskje an å kutte litt frukt som kan legges i en boks. Kan jo lage noen sunne smørbrød som deles i biter og legges i en matboks ogsåDerfor jeg har nøtter ved sengekanten! Jeg tar det bare opp i senga sammen med vannflaska! Men blir så lei av bare nøtterså vil ha noe annet som kan stå ved sengekanten uten at set blir godteri som kjeks og sånn liksom!
-- tasting fra mobil --
Bixit har jo slike energibarer da. Ellers går det vel kanskje an å kutte litt frukt som kan legges i en boks. Kan jo lage noen sunne smørbrød som deles i biter og legges i en matboks også![]()
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app