Med de to første slet jeg veldig med overproduksjon og alt som følger med. Tette melkeganger, soppinfeksjoner, sår på brystvortene, konstant spreng, missfornøyd baby, masse gulping osv. Intervallamming hjalp litt men produksjonen økte raskt igjen. Tok 4-5 mnd før det stabiliserte seg. Nå er jeg gravid med nr tre og gruer meg til amminga... For amme, det skal jeg, selv med alle problemene jeg har hatt. Er jo så greit når det fungerer.
Så, det jeg lurer på, er det noen som har forsøkt å amme fra bare ett bryst? I teorien skulle det kunne fungere, men så var det dette med teori og praksis da blir det samme som før har jeg mer enn nok melk i ett bryst til en baby, selv når jeg har gjort det jeg kan for å redusere produksjonen har de jo ikke greid å tømme ett bryst.
Så, det jeg lurer på, er det noen som har forsøkt å amme fra bare ett bryst? I teorien skulle det kunne fungere, men så var det dette med teori og praksis da blir det samme som før har jeg mer enn nok melk i ett bryst til en baby, selv når jeg har gjort det jeg kan for å redusere produksjonen har de jo ikke greid å tømme ett bryst.