Amme og gravid..

Minimeg

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Januarlykke 2019
Er det flere her som ammer? Fortsetter dere nå? Hadde egentlig bestemt meg for å slutte og amme når jeg ble gravid, men det skjedde jo litt fortere enn forventet :) men tenker egentlig at kroppen min trenger å beholde noe energi selv også nå. Hvis jeg skal gi både til foster og melk blir det ikke mye igjen til meg :rolleyes:
Mini er 18 mnd da, så har jo ammet en god stund nå :) tror kanskje jeg venter til etter sydenturen i begynnelsen av juni. Veldig greit å kunne amme i søvn på flyet :p

Er det flere her som ammer? Fortsetter dere nå? Hadde egentlig bestemt meg for å slutte og amme når jeg ble gravid, men det skjedde jo litt fortere enn forventet :) men tenker egentlig at kroppen min trenger å beholde noe energi selv også nå. Hvis jeg skal gi både til foster og melk blir det ikke mye igjen til meg :rolleyes:
Mini er 18 mnd da, så har jo ammet en god stund nå :) tror kanskje jeg venter til etter sydenturen i begynnelsen av juni. Veldig greit å kunne amme i søvn på flyet :p

Sender deg pm ;)

Jeg ammer ikke lenger, men ammet til datteren min var 2 år. Men jeg tenkte mye på det, og har pratet mye om det med venninner. Er noen leger som ikke anbefaler det, men andre sier det er helt greit, så lenge de to siste uken før og etter fødsel er melken holdt av til bebien. Siden det er råmelk og den trenger bebien. Jeg har nok ikke lest nok om dette, men tenker at det hadde gått fint å amme som anbefalt frem til 2 uker før fødsel og etter de uker etter fødsel igjen.

Veldig diskutert, og sikkert ikke nok forsket på.

Ville snakket med legen min om det og lest masse på nettet.

Amming er fantastisk, så håper du trygt kommer frem til at det går :)

Back
Topp