Amme når han våkner?

Jentehumor

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Han er 11dager og dier i 20-30min hver gang og sover i 2-3timer. De gangene han sover i 4+ blir jeg redd det skal bli for lenge.. Men skal jeg likevel bare vente til han våkner for å gi han mat?:)

Ja, så lenge han ikke har ei lav vekt, er for tidlig født, eller av en annen grunn trenger å spise ofte (da ville du fått beskjed om dette), så må du bare la han sove til han våkner av seg selv for å få mat :)

Ja, så lenge han ikke har ei lav vekt, er for tidlig født, eller av en annen grunn trenger å spise ofte (da ville du fått beskjed om dette), så må du bare la han sove til han våkner av seg selv for å få mat :)

Signerer.
Og du kan alltids stikke innom helsestasjonen å veie han hvis du er usikker på om han legger nok på seg :)

Åh takk! Føltes mer betryggende å vite det fra fler enn bare samboeren min! Da får han bare sove godt og så vet jeg hva det er han vil når han våkner :D

Sent from my iPho

Har det helt likt! Blir så urolig hvis han sover i 4+ timer, lurer på om jeg skal vekke han for å amme eller om jeg skal vente til han våkner av seg selv. Tenker også at siden han sover i så mange timer, så kommer han nok til å være våken om natten :p Men da lar jeg han bare sove videre :p

Signerer dette jeg også :-)

Og nyfødte sover masse. Man trenger ikke være redde for at de ikke får sove på natten selv om de har sovet mye på dagen. Det sies jo at søvn avler søvn.

Back
Topp