Amme med full lønn!

Trodde det allerede var 2 timer pr dag man fikk jeg... Men visste at det var opp til arbeidsgiver om det var med lønn eller ikke.
Det er vel bare inntil ett år eller?

Jeg fikk etter fylte ett år på min jobb da jeg ammet storebror. Men måtte ha bekreftelse fra legen min på at jeg ammet etter 10 mnd. :)

fra app'en

Kjempeflott, men det vil ikke være aktuelt for meg. Får bare melkespreng av sånt. Etter fylte 1 år vil jeg kun amme morgen og kveld dersom baby fortsatt vil ha pupp :)

Jeg skal bare ha permisjon til august, så passer meg utmerket. For øvrig hvis jeg ammer.. :)

En av mine kollegaer fikk en ordning med ammefri før jobb, på den måten kunne hun bruke litt ekstra tid hjemme med stell og amming før hun dro på jobb. Når det er så langt fra jobb at det er vanskelig å dra hjem eller få besøk av babyen vil jeg tro at mange arbeidsgivere vil kunne akseptere slike ordninger.

En av mine kollegaer fikk en ordning med ammefri før jobb, på den måten kunne hun bruke litt ekstra tid hjemme med stell og amming før hun dro på jobb. Når det er så langt fra jobb at det er vanskelig å dra hjem eller få besøk av babyen vil jeg tro at mange arbeidsgivere vil kunne akseptere slike ordninger.
Ja det er jo ikke bare ment for å dra hjem midt i arbeidstida, men man kan begynne senere og slutte tidligere. Og få litt tid midt på dagen til å pumpe.

Jeg har flexitid på jobb. Kunne ikke tenke meg å være borte fra møter fordi jeg skal hjem for å amme. :p Et utrolig glad for at jeg har flexitid og for at jeg har mulighet til å være hjemme til høsten 2015.

Back
Topp