Amme mannen

x1x*Ammeliten*

Gift med forumet
Hahaha,høres jo helt forferdelig ut da[8D]

Så ett program der mannen sa at kjerringa tvingte han til å suge ut melk pga spreng[8|]Er det normalt hjemme hos dere?Tanken har faktisk aldri slått meg.Slår meg som heller unaturlig[8D]

ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe

han har håndpumpet meg, for jeg fikk aldri dreisen på håndpumping - men det gjorde han[:)]
men han hadde ingen interesse av å smake på morsmelk nei!
det blir for unaturlig!
(husker jeg fikk litt bakoversveis av hu venninna til hu småcrazye i unge mødre som ville smake morsmelk da de var ute på fest og hu måtte pumpe seg på badet - så hu sugde seg fast)

hehehe!ja,om han pumper deg er jo ikke akkurat ekkelt(minholdt pumpa på meg da jeg måtte gjøre ett eller annet)

tenker mere å DIE mannen sin liksom.Jeg tror jeg hadde spydd om jeg skulle smakt andres melk altså[:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: Bdancer

ORIGINAL: GuttasMamma!
Jeg tror jeg hadde spydd om jeg skulle smakt andres melk altså[:'(][:'(][:'(]

nå spyr vel sikkert folk men jeg smakte på kusina mi sin melk[:D][8D]
da hun ammet så fikk jeg litt utpumpet melk til overs for å smøre på psoriasisen min og måtte jo smake hvordan det smakte[:D] må si min egen smakte bedre[8|] (den måtte jeg noen ganger smake på for å sjekke at den ikke var sur).

hahaha[:D]Smag og behag[:D]Klarte ikke smake på min egen engang[8D]Prøvde men fikk meg ikke til å gjøre det.Liker ikke kroppsvæsker[:D][:D][:D][:D][&:]

ORIGINAL: CogJ

sånn eeeegentlig, så skjønner jeg ikke hva som er så ekkelt med det.. er jo helt naturlig.. å få melk i puppene osv.. og om han smaker.. nysgjerrigheten tok vel kontrollen..  samboeren min smakte på melken og.. og han sjekket den før måltid ( det som var pumpet ut)

Er jo noen det faller seg naturlig for selvfølgelig(siden ganske mange gjør det) men for oss var det totalt unaturlig[:)]

Synes forresten ikke det er unaturlig å amme sitt eget barn!Mente bare at det er litt unaturlig at gubben ammes siden det ikke er meningen at melka er til han

æsj, nei

Back
Topp