Amme kun på natt?

Bkno6326962

Andre møte med forumet
Hei. Min gutt på snart 7 måneder vil ikke lengre ha pupp på dagtid, og nå heller ikke før han legger seg for natten. Men en gang på natten vil han. Så lurer på om det er noen flere som bare nattammer? Er det nok til å holde produksjonen oppe? Går jo 48 timer mellom hver gang, da han drikker en gang fra en pupp i løpet av natten.

Hei, jeg har samme "problemet". Min gutt på 7 måneder tar brystet på sen kveld, natt og tidlig morgen. Ellers på dagen så vil han heller ha melk fra flaske. For å opprettholde produksjonen så pumper jeg melk og gir ham fra flaske før lunsj, middag og til kveldsgrøten. Det er slitsomme greier synes jeg. Det var så lettvint og greit når han tok all melk fra brystet.

Jeg ønsker å gi ham morsmelk i stedet for erstatning på dagtid, derfor må jeg pumpe. Jeg lurer på om han noen gang kommer til å ønske å ta brystet i stedet for flaske på dagtid? Noen som har erfaring med dette?

Samme problemet her, men jeg har hatt for lite melk fra ca 3 mnd alder.min er 5 mnd pg jeg ammer på kvelden, natta og morgen. Han får ersraning resten av dagen. Har ikke no mindre melk enn før :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Her ammer jeg for tiden også på natta. Tar begge sider ved legging. På natta er det en side om ganga. Ammer 2-4 ganger etter ho har lagt seg....

Back
Topp