Amme innlegg

Jeg brukte libero sine:)

Og om det var kaldt hadde jeg ull innerst og engangs utenpå, ble anbefalt dette fordi jeg har raynauds fenomen (noe som gir kramper i brystvortene om jeg blir kald)

Men har man infeksjon, sopp o.l så bør man bruke engangs :)

Okay, tusen takk! :D
 
Har prøvd mange, kun fornøyd med de billigste, natusan. Lekker en del, og bare dem det ikke går gjennom med... Sikkert noen dyre jeg ikke har prøvd da ;)
De og Avene sine..
Med ull innlegg rundt om vinteren når det var kaldt.
Ull er gull for å forebygge brystbetendelse
 
Etter 2 barn syns jeg medela sine var absolutt best.. aner ikke om de finnes lenger, det er noen år siden..
jeg var endel sår i starten, og de var de eneste ammeinnleggene som ikke «satt fast» i såre nipler
 
Etter 2 barn syns jeg medela sine var absolutt best.. aner ikke om de finnes lenger, det er noen år siden..
jeg var endel sår i starten, og de var de eneste ammeinnleggene som ikke «satt fast» i såre nipler

Okay, tusen takk for svar :D
 
Jeg brukte både ull og engangsinnlegg samtidig. Mener det var Natusan sine det gikk mest av, og ullinnleggene fra apoteket.
 
Avent var min favoritt i starten, lakk en del og de holdt på alt og ble ikke klumpete.Kjøpte de alltid på tilbud på komplettapotek.no så da ble de ikke så dyre. Nå bruker jeg libero, men lekker ikke noe særlig nå så vet ikke hvordan de hadde vært i starten, men fornøyd med de også.

Jeg prøvde libero i starten også når jeg lakk endel, de holdt greit på vesken men lakk slik gel og det var ikke noe særlig å måtte vaske bort gel hver gang før jeg kunne amme.

Ellets gjorde jeg det samme og kjøpte avent på tilbud på komplettapoteket;-)
 
Liker best de helt tynn fra Lanolish fx
 
Brukte i ull når jeg var ute og ellers engangs til vanlig. Kan fint strikke og tove egne ammeinnlegg.
 
Chicco sine er best, men avent sine er også veldig gode:)
 
Back
Topp