Amme innlegg.......!?!

Ajja

Gift med forumet
Noen som har gjort seg opp erfaringe me kordan typa som e best????

Her e lekkasjen så stor at no MÅ eg bruke, men har liksom ikkje funne nåen eg like, prøvd en sånn billig type og der virka jo ikkje tapen sånn at innlegget for alle veia...

Brukte ikkje så masse innlegg me de andre da eg hadde stooooor lekkasje heile tia så det beste av sånne koppa ;)
Brukte innlegg når eg sku ut av huset, men da hadde eg ull innlegg i tillegg til de andre sia lekkasjen av stor ;)

Så få høre ka dokker har av erfaringe :)

Tror jeg brukte avent sine sist, sammen med ullinlegg. Men ofte måtte jeg ha mer enn en på hver side for å føle meg trygg på at det ikke skulle bli lekkasje. Prøvde ikke forskjellige, men var greit fornøyd nok med avent sine.

Jeg har vel bare hatt billige, de har vært nok for meg, så da er nok ikke jeg til så stor hjelp :P Vet mange snakker om noen som begynner på m.... Men husker ikke hva de heter :P Kanskje medela? De jeg mener er litt dyrere, tror jeg :)

Sist funket faktisk libero sine bra for meg :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg synes libero og avent sine holder mest på melken iallefall;) med de andre har jeg fått melken igjennom:p

Kjøpte med noen pakker fra Chicco når jeg bestilte en del ting fra Jollyroom.. så har jeg noen ullinnlegg. Så bruker av det frem til det går tomt, så kjøper jeg sikkert noen helt vanlige i butikken :-)

Har hørt mye bra om Chicco, som _Lykkeliten_ nevner over her, men har aldri prøvd dem selv.
Jeg brukte ull sammen med Natusan sine, de funket best for meg med tanke på passform og komfort (og oppsugingsevne da selvfølgelig).

Prøvde også avent sine, de gjorde jobben sin, men passformen var ikke bra til meg.
Medela sine var helt forferdelige! Bare papir og ikke behagelige i det hele tatt :P

Problemet syns eg e at dem held seg jo ikkje på plass inni BH'en, sklir alle veia syns eg.....
Syns tapen e så dårlig påse eg har prøvd!
Lekker jo ikkje såååå masse no at det ikkje klarer å holde seg inni der ;) Men nåkk til at eg må bruke liksom ;)

Syns pakken e så stor at det blir liksom overflod å skal kjøpe alle merke å prøve ;) hehe ;)
ikkje veit eg kordan amminga går heller!

Jeg har prøvd diverse, og må si at chicco er min desiderte favoritt :)

Da må eg se om eg finn chicco sine å prøve da sia det e fleire som anbefale dem ;)
Noen som veit kor dem selges??

Ingen som kan måle seg med chicco! De er også antibakterielle og blir ikke fuktige da de kapsler inn fuktigheten i små gelekuler. Jeg brukte chicco engangsinnlegg og ullinnlegg utenpå. Så slapp jeg å vaske ullinnleggene så ofte, byttet bare engangsinnlegg og fremdeles dro nytte av egenskapene til ulla.

Problemet syns eg e at dem held seg jo ikkje på plass inni BH'en, sklir alle veia syns eg.....
Syns tapen e så dårlig påse eg har prøvd!
Lekker jo ikkje såååå masse no at det ikkje klarer å holde seg inni der ;) Men nåkk til at eg må bruke liksom ;)

Syns pakken e så stor at det blir liksom overflod å skal kjøpe alle merke å prøve ;) hehe ;)
ikkje veit eg kordan amminga går heller!

Synes faktisk de holder seg bedre på plass ved ikke å bruke tapen. Gav opp hele tapebestyret forrige gang i alle fall :P

Synes faktisk de holder seg bedre på plass ved ikke å bruke tapen. Gav opp hele tapebestyret forrige gang i alle fall :p

Jeg tapet heller ikke :)

Og nå når jeg ser navnet så er jeg sikker på at det var chicco jeg har såvidt prøvd av ei som sverget til dem!

Jeg brukte natusan? sine sist og synes de var bedre enn alle andre jeg prøvde:) kjøpes på matbutikk:)

Prøvde flere ulike sist, og syntes faktisk Libero sine var best! :) billig er de også.

Jeg brukte medela sine med storebror:) de et tynne, og abdorberer helt utrolig. De var absolutt best syns jeg:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har kjøpt avent og libero, så får jeg heller prøve meg fram. Tenkte jeg skulle prøve å strikke noen ullinnlegg, men det er nå bare prøveprosjekt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp