Amme i sjal

Softis

Forumet er livet
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
Hvordan var det å amme babyen når den var i sjal og du gikk eller gjorde noe?

Er litt spent på om det blir så bra som jeg håper på :)

Har ammet både i sjal og sele(sistnevnte senest idag da jeg ammet poden i sela mens jeg dytta vogna hvor storesøster satt på styret :P)
Kreves litt øving og med sjal må du knyte, slakke og knyte igjen, for deretter å gjøre det samme, men stramme når du er ferdig.
Men det går veldig fint når du har gjort det et par ganger, utrolig befriende :)

Har ammet i caboo, gjorde det bare en gang da, men det var knot :p Hadde nok gått mye bedre med litt øvelse! Har ammet endel i sele da (angelpack), det går veldig greit. Bare slakker på stropper og humper baby ned og bort til rett pupp, og strammer så han sitter stødig når han er i rett posisjon.

Ammet i sjal og sele hver dag. Det går supert! Veldig praktisk når man er i selskap. ;)

Har ammet både i sjal og sele(sistnevnte senest idag da jeg ammet poden i sela mens jeg dytta vogna hvor storesøster satt på styret :p)
Kreves litt øving og med sjal må du knyte, slakke og knyte igjen, for deretter å gjøre det samme, men stramme når du er ferdig.
Men det går veldig fint når du har gjort det et par ganger, utrolig befriende :)
OK, godt å høre at det går. :)
Blir spennende å prøve det :)

Her om dagen fikk vi gjort unna storhandel på obsen mens jeg ammet i sele, fornøyd unge og fornøyde foreldre :p Superpraktisk!

Back
Topp