Amme i søvn..

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Begynner å bli litt tullete her nå, så må bare spørre; pleier de små å venne seg av med det selv, eller må man "gjøre det for de"? Skjønte noen hva jeg mente?

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

samme situasjon bare med bæring... Virker egentlig som om lillegull er på vei til å finne ut av deT å sovne selv, uten pupp og uten bæring, men jeg vet ikke helt jeg. Noen må vende av (naboen min holdt på til ungen var to år, da var det nok og avvenning for mor og unge som måtte til) mens andre sikker slutter av seg selv. Hvis det er et
"problem" går det nok an å finne andre måter å legge på, prøve nye ting bare og se hva som funker :)

Han må vel ammes i søvn til han er konfirmant hvis han får bestemme..
Jaja..

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Noen slutter selv, andre må avvennes!
Her har vi avvent nå i ferien, og det gikk neste for bra ;-) Pappan tok legginga noen kvelder og da var det gjort! Men av å til må lille flaskes i søvn.. Prøver å gi mat før vi legger, så går oftest uten nå. Men hun liker å sovne på mage da... Og bli strøket på ryggen! Men er jo ikke farlig å sove på mage så lenge man følger med :) Snur jo etter hvert!

Så nå er det dagslurene vi prøver å få ordentlig til.. Vanskelig å få til å sove på dagen, selv hvor trøtt hun er..! Men har sovnet mellom 1730 og 1830 siste dagene da, og sovet til 06/08! Bare fått flaske på nattan :-)

❤25/2-13❤

Back
Topp