Amme, hvor ofte?

Lene_84

Elsker forumet
Som sagt, kor ofta amme dokken? Her har det nesten vært kver time, te idag. Nå har hu snart sove 3 timar og eg kjenne det på brystene!!

<3 29.08.13 <3 *sladrer med Madison25 & lykkelig*

Ammer når hun er sulten! Går alt fra en til fire timer mellom hver gang :-) kjente det godt i begynnelsen jeg og, men er blitt litt herdet nå :p

Her varierer det også en del alt fra en time til 7 (sov over en natt her), men det endte med begynnende brystbetennelse hos mamman :/ og er jo heller ikke helt gunstig for lille. Stort sett er det hver tredje time på dag og noe lenger mellom på natt, men jeg ønsker jo i utgangspunktet ikke at det skal være sjeldnere enn hver fjerde time på natt heller, er bare så vanskelig å våkne og å vekke henne ;)

1-4,5 timer imellom:) går det mer enn tre timer så kjennes det på jura ja ;P

på dagtid er det gjerne 2-3 timer imellom.. på kvelden oftere.. på natten er det gjerne 3-4 timer mellom..:)

På dagstid er det veldig ofte hver time neste. På kvelden og om natten er det 2-5 timer mellom. :-)

Det er så forskjellig. Noen ganger hver time, mens andre ganger kan det gå fire timer mellom. Da er det nesten drukningsulykke på gang ;)

Storebror 23.02.11
Lillesøster 31.07.13

Alt fra 1-4 timer :-) som oftest går det bare 2 timer før hun vil ha.

<3 Lille Emily kom 19.07.13 <3
Termin var 09.08.13

Nå er bare baby tre dager gammel så ingen rutine, men hittil vil jemtami være mest våken om natten og da vil hun amme ca annenhver time...

Venter ei lita jente den 27. August

Må vekke henne hver 2-3 time får å få i mat.

Back
Topp