Amme hver gang jeg spiser...

Makko med 3 gull

Gift med forumet
Det virker som babyen er programmert til å våkne hver gang jeg setter meg til bordet for å spise. Det skjer minst 1 gang om dagen, men gjerne både 2 og 3 ganger...

Flere som har "sulten" babyer?

Jada, samme opplegget her også! Men siden han pupper mer eller mindre kontinuerlig hele dagen er det ikke rart at det klaffer med noen av mine måltider også. :P

Jepp, ender ofte opp med å amme det øyeblikket maten er servert :p Mannen synes det er litt kjipt, men det varer jo ikke evig ;)

Jepp! Med storesøster spiste jeg alltid kald middag... Denne gang tar jeg med meg guttene og ammeputa til middagsbordet! Spiser ofte når vi skal ha mat ja...

Jepp! Vanskelig å få spist noe annet enn nøtter og frukt når jeg er alene med henne. Blir alltid grinings når jeg skal lage meg noe. Så da blir det mat som kan gå rett i munnen!

Jepp! Nesten hver eneste gang skjer det! :p han kan sove som bare det, men med en gang vi setter oss til bords så våkner han til :p er det rart man går ned i vekt etter fødsel? Føler jeg spiser så lite pga det aldri er tid til det..! Som egentlig er tull, for han sover jo i løpet av dagen, jeg er bare treig til å komme på at jeg bør utnytte sovingen på å ordne mat..

Jepp! Med storesøster spiste jeg alltid kald middag... Denne gang tar jeg med meg guttene og ammeputa til middagsbordet! Spiser ofte når vi skal ha mat ja...
Samme her! Føler jeg må spise sammen med storesøster. ;)

Samme her! Spiller ingen rolle om hun er mett eller ikke, når det er mat på bordet skal hun enten ammes eller holdes ;)

Back
Topp