Amme/gravidpute

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
Heisann! :)

Er nygravid, så tenker ikke å kjøpe enda, men legge til i søk på finn.no og lete på nett.

Er det noen som vet om en multifunksjonell (og god) ammepute som kan brukes både som gravid og ammende, og også som et "nest" eller babysitter (med sele) til baby etterpå? :)

Har sett bilde av det for lenge siden, men bet meg aldri merke i hva den het, da jeg trodde jeg var ferdig med barn :)

Eneste som fungerte som høygravid var bbhugme og eneste som hjalp med amming var cozyfix :hilarious:
Cozyfix var helt fantastisk og nesten reddet ammingen. Gravidpute (bbhugme) kunne jeg erstatte med vanlige puter.

Jeg har Najell sin, er veldig fornøyd med den som gravidpute. Den kan lett justerest med knute på siden etter hvor stram du vil ha den. Den kan delest inn i to puter til amming, men har ikke testet det enda.

Syns Bbhugme er for myk (selv stram) til amming, men var et must å sove med i graviditeten! Cozyfix er fin til amming.
Ikke helt svar på spørsmålet ditt om en løsning som favner begge men :p. Cozyfix kan du få bra pris på på finn. Bbhugme også, bare heads up om at den blir jo godt og kroppsnært brukt da, svetta ned og mellom beina osv.. Uansett om man vasker trekket på 60 grader. Jeg hadde tenkt til å kjøpe den brukt men så var det tilbud. Etter å ha brukt den og gnukka den ned med kroppen er jeg glad jeg kjøpte ny :p.

bbhugme var heeelt nødvendig som gravid! Men enig med @Sandwich , kjøp den ny! Det er mye kropp og kroppsvæsker i løpet av en graviditet..!

Bbhugme og cozyfix - verdt hver krone!

VI brukte en dyne som var rulla sammen. Bbhugmy hadde vi og men den var fylt med små kuler som "bråket" når jeg rørte meg -og det ble det jo mye av mot slutten.

Elsker bbhug me lang versjon som gravid . Har bare hatt andre puter på de andre og min erfaring er at de faste er best til amming . Man blir jo sittende i gjerne 45 min ++ og da er det kjekt med bord å spise på mens man ammer feks hehe. Er også litt redd for st bbhugme kan bli for mjuk og st man blir sittende bøyd.

Back
Topp