amme frustrert *lang* oppdatert

Durken

Forumet er livet
MANDAG:
I flere dager har mini være uinteressert i pupp. Selv på natta.
Jeg har tenkt som så at da blir det bare vann som natt-tilbud heretter, men i natt våknet han 100 ganger
Og fikk tilslutt pupp. Ble igrunnen ikke bedre søvn men...
I dag fikk han pupp på morran og midt på dagen, litt mer interessert enn i det siste.
Han sovnet fint kl 19, men allerede nå måtte jeg gi pupp.

Kan det være mensen som gjør at han ikke har villet ha? Skal jeg amme mer på dagtid i morgen
I håp om å få bort nattaammingen igjen?

Vil egentlig amme en stund til, men vil også ha mulighet for å dra bort på kvelden/ natta.
Kom med synspunkter og erfaringer vær så snill !
---------------------------------

TIRSDAG;
I dag har jeg tenkt som så, at ok, vi ammer. Da har han fått pupp før hvert måltid, og faktisk villet ha[:)]
Han sovnet som vanlig, dog noe sur kl 19, men etter 40 min begynte han å hyle. Klarte til slutt å roe han, men det tok liksom ikke 2 min i sengen før vi var i gang igjen. Og nå ga han seg ikke før han fikk pupp igjen[8|]

Jeg som hadde trodd at det skulle gå så fint med kvelden/natta nå.

Jeg har mest lyst å si opp akuratt nå!

----------------

Noen sier i alle fall at melka endrer smak under mensen. Håper det bedrer seg!

[&o]

Tulla var slitsom på den måten når hun fikk tanna si! [>:]

ORIGINAL: Tessy_

Tulla var slitsom på den måten når hun fikk tanna si! [>:]

Kan være noen flere tenner på gang, har vært stille på den fronten noen uker.

Kanskje jeg skal prøve å gi han litt mme å se om han tåler det?

Ja, kan jo og være at han synes det går for tregt med puppen og hvis du har begynt å gi fast føde... [8|]

Ja, kan jo og være at han synes det går for tregt med puppen og hvis du har begynt å gi fast føde... [8|]

Ikke så mye igjen i puppen, og ja den er treg. Han spiser 4 måltider med mat hver dag. Pupp har bare vært et par ganger om dagen i det siste.

ORIGINAL: Durken

Ikke så mye igjen i puppen, og ja den er treg. Han spiser 4 måltider med mat hver dag. Pupp har bare vært et par ganger om dagen i det siste.

Ja, tulla vil bare ha pupp for kosen sin del... Så hun får på kvelden og morra'n... [8D] Har kutta ut på dagen siden hun skal i barnehage nå, og jeg har begynt å jobbe...

Men håper det løser seg da! [:)] Kan jo være en kombo med tenner/mensen....

ORIGINAL: Durken

Ja, tulla vil bare ha pupp for kosen sin del... Så hun får på kvelden og morra'n... [8D] Har kutta ut på dagen siden hun skal i barnehage nå, og jeg har begynt å jobbe...

Men håper det løser seg da! [:)] Kan jo være en kombo med tenner/mensen....

Gir du henne noe mme?

Nei, hun liker det ikke... [8|] Tar to super, så spytter hun det ut igjen...

ok[:D] tror ikke vi skal prøve det her heller. Han har så sensibel mage, så tror bare det blir tull.

Høres ut som snuppa her det der, bortsett fra at hun vil ha på natta enda[:-]Men gjør det som du føler er best for deg og gutten din Durken.Hvis du vil fortsette å amme så gjør du det og hvis du vil slutte så gjør du det.[:)]
Jeg skal snart starte nattavenning og jeg gruer meg[:o][8D]Men hun skal få så mye hun vil ha på dagen og blir det kun en gang så får det bare bli det[:)]Skal jo snart starte i jobb igjen og da må hun være uten pupp på dagen og kanskje kvelden uansett[:)]Spennende!

Back
Topp