MANDAG:
I flere dager har mini være uinteressert i pupp. Selv på natta.
Jeg har tenkt som så at da blir det bare vann som natt-tilbud heretter, men i natt våknet han 100 ganger
Og fikk tilslutt pupp. Ble igrunnen ikke bedre søvn men...
I dag fikk han pupp på morran og midt på dagen, litt mer interessert enn i det siste.
Han sovnet fint kl 19, men allerede nå måtte jeg gi pupp.
Kan det være mensen som gjør at han ikke har villet ha? Skal jeg amme mer på dagtid i morgen
I håp om å få bort nattaammingen igjen?
Vil egentlig amme en stund til, men vil også ha mulighet for å dra bort på kvelden/ natta.
Kom med synspunkter og erfaringer vær så snill !
---------------------------------
TIRSDAG;
I dag har jeg tenkt som så, at ok, vi ammer. Da har han fått pupp før hvert måltid, og faktisk villet ha[:)]
Han sovnet som vanlig, dog noe sur kl 19, men etter 40 min begynte han å hyle. Klarte til slutt å roe han, men det tok liksom ikke 2 min i sengen før vi var i gang igjen. Og nå ga han seg ikke før han fikk pupp igjen[8|]
Jeg som hadde trodd at det skulle gå så fint med kvelden/natta nå.
Jeg har mest lyst å si opp akuratt nå!
----------------
I flere dager har mini være uinteressert i pupp. Selv på natta.
Jeg har tenkt som så at da blir det bare vann som natt-tilbud heretter, men i natt våknet han 100 ganger
Og fikk tilslutt pupp. Ble igrunnen ikke bedre søvn men...
I dag fikk han pupp på morran og midt på dagen, litt mer interessert enn i det siste.
Han sovnet fint kl 19, men allerede nå måtte jeg gi pupp.
Kan det være mensen som gjør at han ikke har villet ha? Skal jeg amme mer på dagtid i morgen
I håp om å få bort nattaammingen igjen?
Vil egentlig amme en stund til, men vil også ha mulighet for å dra bort på kvelden/ natta.
Kom med synspunkter og erfaringer vær så snill !
---------------------------------
TIRSDAG;
I dag har jeg tenkt som så, at ok, vi ammer. Da har han fått pupp før hvert måltid, og faktisk villet ha[:)]
Han sovnet som vanlig, dog noe sur kl 19, men etter 40 min begynte han å hyle. Klarte til slutt å roe han, men det tok liksom ikke 2 min i sengen før vi var i gang igjen. Og nå ga han seg ikke før han fikk pupp igjen[8|]
Jeg som hadde trodd at det skulle gå så fint med kvelden/natta nå.
Jeg har mest lyst å si opp akuratt nå!
----------------