Amme etter man har hatt piercing i pupp?

FirstTime

Elsker forumet
Hei dere! Har en ting som plager meg om dagen. Har hatt piercing i begge puppene, sånne barbeller, stenger. Har jo tatt de ut men er jo ganske så store hull inni der. Tenk om jeg ikke kan amme? Når jeg stakk inn disse og det grodde ble vel "melkehullene" ødelagt?

Noen som any clue?

Det vet jeg ikke,men jeg tenker at hvis man kan amme med silikoninnlegg så bør vel ikke dette heller være noe problem..?[8|]

ja har tenkt på det..men de har jo ikke "kødda" med melke hullene..hmm...ikke lett vite men takk for svar! Fortsatt god jul. Fikk forresten første bebis klær av bror..fikk ei tåre i øyet gitt..hehe

Du kan jo spørre legen eller jordmor, de har sikkert vært borti det før!! Vi fikk de første bodyene da jeg var i 7. uke og da mamma kom nå til jul fikk vi ett helt antrekk med bukse,jakke og sokker- så bittelite og nydelig [:D][:D]

Fortsatt god jul til deg også [:D]

Hørt at dette kommer an på hvordan de ble stikki...Kan ha tatt en del melkeganger,men skal være mulig å prøve å amme alikevel![;)]
Så du får belage deg på å prøve,enten går det eller så går det ikke...

Jeg haddde piercing i ene brystvorta selv, men tok den ut for flere år siden. Hullet har imidlertid aldri grodd helt, så jeg spurte jordmor om dette for lenge siden. Hun mente det ikke skulle ha noe å si. Kanskje fikk man en skikkelig effektiv pupp *ler* fordi man fikk ekstra utganger til melken...hihihi.. Men det skulle ikke være noe problem!

ORIGINAL: lisa79

Det vet jeg ikke,men jeg tenker at hvis man kan amme med silikoninnlegg så bør vel ikke dette heller være noe problem..?[8|]

Stemmer hvis du kutter rund bryst vorta men tar du kutte under puppen skal det ikke ha noe å si.
Melkegangen ligger ikke der nede [;)]

jeg har piercing i begge nippelsene.. tatt de ut nå da.. har jo ikke begynt å amme anda men d kommen no væske/melk ut a begge to nå, så tror ikke d er noe problem...

e har i ene brystvorta, og har ikke tatt ut enda...men e nyskjerri på om e kan amme, skal jo så klart ta den ut til bebisen kommer. håper det ikke er noe som er ødlagt[:)]

Jeg har også hatt piercing i brystvorta. Jeg tok den ut med en gang jeg fant u at jeg var gravid. Snakket med legen og jordmor og de sa at selv om du har ødelagt noen av melkegangene, så har du mange fler å ta av. Hele brystvorten er er full av små melkeganger, så det skulle ikke være noe problem i det hele tatt [:D]

Takk for svar!Håper virkelig spruten vil stå :) Håper jo virkelig kunne amme. Gleder meg som en unge,,ehh..som en voksen..hihi.

Klem

Har hatt det selv. Hadde de i ca 3 mnd så gadd jeg ikke mer. Snakket med legen om det, han sa det ikke skulle bli noe problem å amme.

Jeg har hatt 2 i hver,på kryss og fikk beskjed om at det kunne gjøre at det lettere tettet seg og ble betent når man ammet. Men stort sett gikk det bra og ammingen ville gå greit for de fleste. Så jeg satser på at jeg er av de fleste[;)]

har hatt piersing i puppene jeg og,var og spurte hun som hadde tatt de. hun sa det ikke var noe problem,og nå har jeg begynt å fått råmelk,så det virker nå som om alt er i orden. Har prøvd å klemme litt og det ser ikke ut til at jeg har tatt noen skade iallefall!

Heerlig...da ble jeg litt roligere! Litt trist ta det ut..hatt de i mange år..men men..sånn æ de nå bare!

Klemmm

Back
Topp