Amme et annet barn

Ja. Hadde kanskje vært litt rart, men hvis barnet var sultent og det ikke var noe annet alternativ hadde det ikke vært noe problem.

Ja, klart det. Det er mat, og det er helt naturlig for min del ihvertfall :)

Wow så sykt! Men ja, hvis det var "nødstilfelle" så kunne jeg vel det. Hadde vært rart da :P

Morsomt spørsmål. Har tenkt på det selv, men da at det hadde vært veldig rart hvis noen andre ammet MITT barn. ;D

Morsomt spørsmål. Har tenkt på det selv, men da at det hadde vært veldig rart hvis noen andre ammet MITT barn. ;D

Har vært en annen tråd der det var snakk om det. Det var ganske mange som ikke var komfortable med å la andre amme sitt barn. ;)

Ja, det kunne jeg gjort, men om det var omvendt ville det ha vært veldig rart. Men om det var helt krise, så selvfølgelig! Fikk tilbud om en annens melk på flaske da jeg var uheldig og miste den jeg hadde med når vi skulle på tur, rant ut i hele stelleveska fordi jeg ikke hadde skrudd lokket ordentlig på.. :P men det var litt igjen og fikk ammet vesla når vi kom fram :)

Det kunne jeg lett ha gjort ja :-) Hadde vært veldig takknemlig om noen gjorde det samme for meg i en krisesituasjon!

Ja, så lenge moren ville det hadde det ikke vært noe problem.

Da skulle det ha hvert virkelig krise, jeg var aldri komfortabel med amming når jeg fikk frøkna.

Ja de skulle eg ha gjort. Min man blev ammat av kona till hans onkel nær han vad liten. De var ett engangs tilfelle da moren till mannen min ikkje var hjemma.

Om det var nødvendig hadde jeg gjort det (typ uten mulighet til annen næring), men liker ikke trenden blant enkelte med ammende au pair. Det er helt feil for meg.

Jeg aner ikke...for meg virker det veldig snålt. Men hadde jo vært veldig praktisk da :p

Back
Topp