Amme en treåring???!!!!!!!!!!!!!!!!

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Opp til hver enkelt.. Hjelpemeg, vi Har da ikke Noe med hva noen andre gjør!
Personlig syns jeg det er ekkelt, vet ikke helt hvorfor.. Men barnet er jo så stort :o

Men de har vel sine grunner for at de fortsatt ammer :)

Gjennomsnittet på verdensbasis er 4 år. Og mtp hvor kort mange ammer kan du tenke deg hvor lenge noen ammer, siden dette er gjennomsnittet :p

Jeg synes den vestlige verden har et for seksualisert og mor-barn-fiendtlig forhold til pupper. Jeg tror også at noen drar ammingen for langt. Siden jeg aldri har ammet så lenge er det vanskelig for meg å se for meg dette, for meg blir det rart. Men det er ikke sikkert det er det. Dersom det er på barnets premisser så må det være helt greit tenker jeg :)

Det er vel opp til henne? Skjønner ikke at folk gidder bry seg. Men klart, hun må regne med reaksjoner når det er offentlig. Men hun er jo glad i oppmerksomhet også så...

De må gjøre som de vil. Eneste jeg tenker på er at det kanskje ikke er så kult for jenta når hun blir eldre og det ligger ute et bilde av henne som ammer ved tre år.

Men det værste med artikkelen i mine øyne er at den blir veldig sex - fiksert. Det syns jeg er litt ekkelt når det faktisk er snakk om å amme barnet sitt...

Men det værste med artikkelen i mine øyne er at den blir veldig sex - fiksert. Det syns jeg er litt ekkelt når det faktisk er snakk om å amme barnet sitt...

Grøss! Jeg leste ikke artikkelen tidligere, men fysj så ekkel den var! Enten den handlet om amming eller ikke så syns jeg den var reint kvalm. Og jeg begriper ikke hva poenget med å publisere dette er.:S

Det er vel opp til hver enkelt.. men jeg kommer nok til å slutte amminga når ungen kan åpne bh-en selv for å ta en smak....

Grøss! Jeg leste ikke artikkelen tidligere, men fysj så ekkel den var! Enten den handlet om amming eller ikke så syns jeg den var reint kvalm. Og jeg begriper ikke hva poenget med å publisere dette er.:S
Jeg skumma bare igjennom. Men fikk med meg hovedgreia. Plutselig var ikke amminga så rar.... :eek:
Utrolig elendig journalistikk!

http://www.tv2.no/2014/10/17/underholdning/god-kveld-norge/foreldre-og-barn/aune-sand/6133959

Ærlig talt, er dette greit?? Så på kommentarfeltet på FB i går at det tok helt av, Aune fikk mye pes for å amme ett så gammelt barn.
Ja denne diskusjoner har vi allerede hatt:p synes det er veldig drøyt av deg å spør oss om det er greit. Mener du virkelig at det er opp til oss å bestemme? Hun må få gjøre som hun vil. Jeg personlig hadde aldri gjort det. Men jeg har ingenting imot at andre gjør det, men synes det er noe spesielt.

Personlig vil jeg ikke amme lengre enn til barnet er 1år. Legger meg ikke opp i hva andre gjør. Morsmelk er sunt og bra, men jeg hadde nok tenkt mitt om jeg så en 3åring klatre opp i fanget og be om å få pupp :s

Jeg ville ikke ammet et så stort barn.

Det er vel totalt opp til henne hva hun velger å gjøre...

Back
Topp