Amme eller mme

Skal amme så lenge det går å amme.

Planer er å prøve å få til amminga. Virker vanskeligere enn jeg tidligere har trodd, men jeg skal helt klart prøve.

Høres bra ut :) tenker du da frem til barnet er 2-3 år også ? :)
Jeg kan fint amme så lenge ja om det går. Siste ville ikke mer etter 6 mnd, satser på lengre denne gangen.

Jeg kan fint amme så lenge ja om det går. Siste ville ikke mer etter 6 mnd, satser på lengre denne gangen.
Åå så bra :) jeg har satt som mål å få til å fullamme I 6 mnd. Og delamme etter det, men litt usikker på hvordan jeg vil føle det å amme lengere enn 1 år. for nå virker det litt rart å skille gjøre det, siden barnet er så stort. Men håper det kommer naturlig om jeg får til ammingen :)

Håper på amming ja, skal gjøre alt jeg kan for å få det til. Hvor lenge får vi ta som det kommer. Har en slags mental sperre på to år nå, men når ungen er to er det ikke sikkert jeg har det lenger :p

Håper på amming:-) så lenge det går! Men tenker det fort kan bli slutt rundt 8-9mnd når jeg skal begynne å jobbe igjen..tenker å delamme fra 4-6 mnd alt avhengig av hvor mye melk jeg har! Sist Måtte ueg starte med delamming på 4 mnd grunnet for lite.

Håper på amming ja, skal gjøre alt jeg kan for å få det til. Hvor lenge får vi ta som det kommer. Har en slags mental sperre på to år nå, men når ungen er to er det ikke sikkert jeg har det lenger :p
Høres bra ut ! Litt sånn jeg er også, men den forsvinner sikkert om vi kommer så langt ^^

Håper på amming:-) så lenge det går! Men tenker det fort kan bli slutt rundt 8-9mnd når jeg skal begynne å jobbe igjen..tenker å delamme fra 4-6 mnd alt avhengig av hvor mye melk jeg har! Sist Måtte ueg starte med delamming på 4 mnd grunnet for lite.
Åja det er kjedelig da, att det ikke er nok når man vil amme lengere. Men sånn er det ! Er jo ikke totalt krise med litt grøt/mme ved 4 mnd alder

Jeg hadde verdens verste utgangspunkt sist. Baby med feil bitt, jordmødre som oppmuntret til flasking, lite melk og utrolig mye stress i livet de 3 første mnd. Så selv om det er vanskelig er det ikke umulig :) Ofte går det med 100% stahet og null sosialt liv den første tiden. Haha. Og enorme mengder ammete og ammekjeks ;)

Jeg hadde verdens verste utgangspunkt sist. Baby med feil bitt, jordmødre som oppmuntret til flasking, lite melk og utrolig mye stress i livet de 3 første mnd. Så selv om det er vanskelig er det ikke umulig :) Ofte går det med 100% stahet og null sosialt liv den første tiden. Haha. Og enorme mengder ammete og ammekjeks ;)
Ammekjeks?

Jeg tar det som det kommer, ønsker selvsagt å amme, men dette vêr jeg av erfaring at ikke er like enkelt for alle.
Vi legger ned en innsats og ser hvor vi ender.
Rundt 1 år er min grense for hvor lenge jeg Evt vil amme, der er vi alle forskjellige

Gjør som sist. Fullammer til 4 mnd, og begynner gradvis å innføre mat. Delammer fram til juni/juli/august neste år. Hvis det lar seg gjøre selvfølgelig :)

Gjør som sist. Fullammer til 4 mnd, og begynner gradvis å innføre mat. Delammer fram til juni/juli/august neste år. Hvis det lar seg gjøre selvfølgelig :)
Noe i den duren jeg tenker meg også :) håper jeg får det til da, får ta det som det kommer!

Vi trøbbla så med å få til amminga sist, så har ikke helt trua denne gangen heller, men skal gi det et forsøk hvertfall!:p

Back
Topp