Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres bra utSkal amme så lenge det går å amme.
Høres fint utPlaner er å prøve å få til amminga. Virker vanskeligere enn jeg tidligere har trodd, men jeg skal helt klart prøve.
Jeg kan fint amme så lenge ja om det går. Siste ville ikke mer etter 6 mnd, satser på lengre denne gangen.Høres bra uttenker du da frem til barnet er 2-3 år også ?
![]()
Åå så braJeg kan fint amme så lenge ja om det går. Siste ville ikke mer etter 6 mnd, satser på lengre denne gangen.
Høres bra ut ! Litt sånn jeg er også, men den forsvinner sikkert om vi kommer så langt ^^Håper på amming ja, skal gjøre alt jeg kan for å få det til. Hvor lenge får vi ta som det kommer. Har en slags mental sperre på to år nå, men når ungen er to er det ikke sikkert jeg har det lenger![]()
Høres ut som sånn det blir her ogsåAmme uten tvil. Fullammer i 6mnd og delammer så lenge han gidder. Første mistet interessen rundt 10mnd
Åja det er kjedelig da, att det ikke er nok når man vil amme lengere. Men sånn er det ! Er jo ikke totalt krise med litt grøt/mme ved 4 mnd alderHåper på ammingså lenge det går! Men tenker det fort kan bli slutt rundt 8-9mnd når jeg skal begynne å jobbe igjen..tenker å delamme fra 4-6 mnd alt avhengig av hvor mye melk jeg har! Sist Måtte ueg starte med delamming på 4 mnd grunnet for lite.
Jeg hadde verdens verste utgangspunkt sist. Baby med feil bitt, jordmødre som oppmuntret til flasking, lite melk og utrolig mye stress i livet de 3 første mnd. Så selv om det er vanskelig er det ikke umuligHåper på amming ja, skal gjøre alt jeg kan for å få det til. Hvor lenge får vi ta som det kommer. Har en slags mental sperre på to år nå, men når ungen er to er det ikke sikkert jeg har det lenger![]()
Ammekjeks?Jeg hadde verdens verste utgangspunkt sist. Baby med feil bitt, jordmødre som oppmuntret til flasking, lite melk og utrolig mye stress i livet de 3 første mnd. Så selv om det er vanskelig er det ikke umuligOfte går det med 100% stahet og null sosialt liv den første tiden. Haha. Og enorme mengder ammete og ammekjeks
![]()
Noe i den duren jeg tenker meg ogsåGjør som sist. Fullammer til 4 mnd, og begynner gradvis å innføre mat. Delammer fram til juni/juli/august neste år. Hvis det lar seg gjøre selvfølgelig![]()