Lurer på hva dere mener om dette her... med fare for å bli stempla som ung å dum :P snuppa ble 1 mnd i går, å jeg har siden fødselen strevd med å få til amminga. I begynnelsen ble jeg skikkelig sår, å snuppa spydd blod... så ble det bedre, å deretter fikk jeg brystbetennelse. Men jeg kom meg igjennom det å fortsetta å amme. Nå er problemet at det er så innmari til produksjon at jeg holder på å bli gal... Dere som ikke har nok melk syns vel det er et luksusproblem men. jeg har rett å slett ikke lyst t å amme mer.. det er fortsatt vondt, å jeg lekker melk HELE tida... Mamman min har tilbydd seg å passe henne noen timer en kveld den her uka, så jeg og sambo får dra på kino. men jeg gruer meg, for jeg kommer til å lekke igjennom alt som er av klær... jeg er bare 18 år og trenger å komme meg ut iblant.. men det der er et seriøst problem for meg. jeg trives heller ikke med å amme... gruer meg til hver gang, og HATER når vi har besøk så jeg må sitte me puppen ut foran dem... Og hun vil jo ha mat sånn en gang i timen ca. Men hun er mye mer mett og fornøyd når hun har fått en flaske mme.
Syns dere jeg er en dårlig mor om jeg slutter å amme? Snuppa er fornøyd uansett om hun får pupp eller flaske...
Syns dere jeg er en dårlig mor om jeg slutter å amme? Snuppa er fornøyd uansett om hun får pupp eller flaske...