Amme cravings?

Gutt2015Jente2016Lille2019

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberskatter 2016
Januar 2017
It's gonna be May 2019
Junibarna 2019
Flere som har ammecrawings? I såfall på hva?
Her er det all slags sjokolade [emoji4] Men prøver å holde det til kun fredag-søndag :)

Ingen cravings her. Har riktignok alltid lyst på sjokolade, men det har jeg om jeg ikke ammer også[emoji12]

Sjokolaaaaade [emoji23] Har alltid hatt dilla på sjokkis, men nå er det helt ekstremt! Kunne jeg ikke heller hatt cravings på smoothie og epler som under graviditeten..?? [emoji85]

Hehe, mat generelt, men har slitt med å kutte sjokolade ja.

Har en ting for mat med mye fett:bag: gjerne toast med ost og bacon stekt i panne med MYE smør på alle sidene av brødet...alt for godt

Har faktisk blitt veldig glad i gulrøtter og epler:) var ikke noe jeg spiste noe særlig av før jeg begynte å amme, så er veldig glad i cravingen min:p er veldig glad i sjokolade også da, men det har jeg alltid vært;)

Har helt fullstendig dilla på spekemat, spist det hver dag siden fødsel :joyful: Og så går det en del sjokolade, så forsøker å holde det til 70% i ukedagene :)

Iskaldt vann, og kvikk lunch sjokolade, husker jeg :) Spiste to-tre kvikk lunch hver dag :P (og enda veide jeg mindre en før jeg ble gravid innen et år...amming er bra for mer en bare barnet. hehe )

Sjokolade! I store mengder!:wacky:

Sjokolade :o

Når jeg ammet så var jeg ganske motsatt. Ville ikke ha noe, spskte veldig lite :/ heldigvis var mannen flink og smirte niste til meg før han gikk på skole og slik, slik at jeg fikk i meg noe :)

Har helt fullstendig dilla på spekemat, spist det hver dag siden fødsel :joyful: Og så går det en del sjokolade, så forsøker å holde det til 70% i ukedagene :)
Det glemte eg helt [emoji23] Spekemat spises i store mengder her og [emoji4]

Back
Topp