Amme-boka!

Kokle

Elsker forumet
Fekk "i heimelekse" av jordmora å lese ut ammeboka te tirsdag. Og kjenner allerede etter første side at eg holder på å gå i dvalemodus aldeles. Kanskje eg bør ete litt meir is og drikke 15 koppar kaffi; e vel ikkje lenge før barnevernet står på døra om eg ikkje klarer å gjennomføre den te neste time, jordmora mi er STRENG!! [8|]

Det var hjemmeleksa mi også etter ammetimen til jordmor :p La den på nattbordet så leste jeg litt i den hver kveld istedet for den andre boka jeg leser i om kveldene :)

Kan prøve å lese litt & litt ja. Men så får eg sånn "pugge-til-eksamen"-følelse, og er redd eg då gløymer ut etterkvart. Nesten som eg må skaffe meg ein sånn tusj te å gule ut "viktige poeng". Er litt redd jordmora mi, eg[&:]

Det er nok ikke meningen du skal pugge og pugge. Bare les så du forstår hva det dreier seg om :) Hun kommer nok ikke til å kjøre en test ;p

Åå, så fint da. Video etter fødselen altså- ikkje verst[:)] Då blir det mitt "ess i ermet" om eg ikkje klarer å svare på alt fra jordmora på tirsdag[;)]

Okei... Her skal det lærast, enten du vil eller ikkje [:D]

ORIGINAL: Kokle

Fekk "i heimelekse" av jordmora å lese ut ammeboka te tirsdag. Og kjenner allerede etter første side at eg holder på å gå i dvalemodus aldeles. Kanskje eg bør ete litt meir is og drikke 15 koppar kaffi; e vel ikkje lenge før barnevernet står på døra om eg ikkje klarer å gjennomføre den te neste time, jordmora mi er STRENG!! [8|]

Leste den for lenge siden jeg[8D] Syntes den var veldig interessant![:D]

Hmmm... kanskje det skjer med meg og om eg tar den opp igjen i måra[:)]

Ammebok? Nei, den har jeg ikke lest.. Og leste ikke noe sist gang heller, men ammingen gikk av seg selv den. [;)]

Back
Topp