Har noen av dere noen erfaringer med ammebhr fra ebay? Evt. hvilken størrelse har dere kjøpt, og hva bruker dere til vanlig? Er jo så mange fine og billige derfra så vil gjerne høre hva dere tenker om det?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar, da prøver jeg å bestilleJeg har kjøpt! Elsker de! Kjøpte største str bruker 85c til vanlig.
Kjøpte de som er helt like Bravado sine

Jeg har kjøpt! Elsker de! Kjøpte største str bruker 85c til vanlig.
Kjøpte de som er helt like Bravado sine
Ikke meg du spurte meeen... Kjøpt et par på ebay og jeg bruker 95d/dd og har fortsatt grei plass i de største. Super komfortable og godeSå største str passer til noen som bruker ca.85C, eller tror du enda større også passer i?![]()
Ikke meg du spurte meeen... Kjøpt et par på ebay og jeg bruker 95d/dd og har fortsatt grei plass i de største. Super komfortable og gode![]()
De har S, M, L, XL.Kjempeflott at du svarte
Hvordan størrelse selges dem i der egentlig? S,M,L,XL eller i 80,90,100 osv? Jeg kjøpte meg ny på Change for noen uker siden og endte opp med 80K(skal sies at den har litt å gå på, men må nesten ha mer enn en
)
De har S, M, L, XL.
Den jeg har er xl og er som sagt grei plass, de er veldig stretchy og når de koster nedi 50 kr så er det verdt å prøve!
Hehe ser den, dyrt å skulle kjøpe inn nye hele tidenD er sant, får prøve å bestille meg en, er jo ikke krise om den ikke blir brukt
(Har vokst ut av 2 bh'er allerede, så hadde vært fint med en som "vokser med")