AMME-BH

Marit 83

Elsker forumet
Lovde ei her at jeg skulle sjekke merket på denne nydelig gode amme-bh`en som jeg har funnet
på Kapp Ahl. Husker ikke nicket ditt, så jeg håper du ser denne tråden [;)] 

"MOTHERLINE" heter den kolleksjonen.

Har kjøpt meg 3 like jeg nå, 2 hvite og 1 sort og vet jeg kommer til å banne HØYT den dagen ingen
av de er rene og jeg må bruke en av de andre dritt-bh`ene jeg har kjøpt... [8D] 
Det er littefrann blonder på de, det er spile-bh og uten noe innlegg. Jeg HATER egentlig å gå med
bh`er uten innlegg i, men disse er bare helt fantastiske å ha på...har gått med amme-bh over
1 mnd allerede jeg, den er så deilig å ha på [:D] Tror jeg skal prøve å gå til innkjøp av vanlige
bh`er uten innlegg også når jeg er ferdig med ammingen. Ehh...spørs vel kansje hvordan
boobsa ser ut etter ammingen også da... [8D] Mulig jeg har behov for å løfte de litt opp...hehe...

ORIGINAL: LilleTrym

Hva er prisen på disse da? [:)]

Akkurat en pris jeg kan leve med iallefall, gidder ikke å kjøpe meg bh`er som koster
noe over 200-lappen...så fine prisen på denne typen en 159,- [:D]

Kjenner nesten ikke at jeg har den på altså...det er den aller beste bh`en JEG har brukt i hele mitt liv tror jeg [:D] Og trodde ALDRI DET skulle være en amme-bh... [8D]

jeg bruker spar kjøp sine å den er sykt gode[:D] og koster under 100 lappen[:D][:D] 

Ja, den er kjempegod.
Eg brukte dei sist, og kjøpte enda fleire her om dagen.

Ikkje dyre, og er veldig gode.
Men det er jo alt etter korleis fasong ein har, så klart [;)]

ORIGINAL: wimza

Jeg har også disse, veldig gode bh'er[:D][:D]

[:D]

ORIGINAL: Marit 83

Hva er prisen på disse da? [:)]

Akkurat en pris jeg kan leve med iallefall, gidder ikke å kjøpe meg bh`er som koster
noe over 200-lappen...så fine prisen på denne typen en 159,- [:D]

God pris, skal absolutt kjøpes! [:D]

Det må du gjøre ja [:D] Tror jeg kan garantere deg at du blir fornøyd altså [:D] Jeg har kjøpt en på Lindex, en på H&M og en på Sparkjøp...men ikke søren om noen av de tre holder mål altså, helt forferdelige å bruke, også blir puppene så "stygge" utenpå genseren også...det blir de ikke med den KappAhl-bh`en [:)] Ser ut som jeg har på bh med innlegg faktisk, sååå fornøyd med boobsa [;)]

Back
Topp