Amme BH

Splmamma

Flørter med forumet
Jeg har enda til gode å finne en digg amme BH, er det noen som har forslag? Jeg har ganske store bryst, men har ikke akkurat klart å finne ut av hvilken str jeg faktisk har akkurat nå :laughing002
 
Jeg har enda til gode å finne en digg amme BH, er det noen som har forslag? Jeg har ganske store bryst, men har ikke akkurat klart å finne ut av hvilken str jeg faktisk har akkurat nå :laughing002
Er fornøyd med de fra hennes og Mauritz legger ved bilde - har store pupper selv og de har ikke blitt noe mindre laughing6 IMG_2040.png
 
Har store bryst, og har til nå kun prøvd careless sine. Syns de holder ting på plass, men er spent hvordan de er når man faktisk skal amme. Venter også på noen fra bonprix, da jeg generelt har vært fornøyd med mamma klær derfra. :)
 
Har store bryst, og har til nå kun prøvd careless sine. Syns de holder ting på plass, men er spent hvordan de er når man faktisk skal amme. Venter også på noen fra bonprix, da jeg generelt har vært fornøyd med mamma klær derfra. :)
Åå kanskje det også skal testes ut!! Takk:D
 
Da skal de bestilles te uka de så fine og gode ut hvordan er de i størrelsen
Litt vanskelig å si, jeg er vanligvis 80A , men har blitt større nå naturligvis. Både selve brystene og omkrets rundt. Tok str. M og det passet perfekt. Værste jeg vet er om det strammer mye rundt, det gjorde ikke disse :) ligger str guide på siden og ut i fra min str passer den beskrivelsen.
 
Legger ved denne teksten angående Temu produkter.
Ser ut til at det omhandlet plastmatte? Er vell ikke mye plast i klær? Står hva de er produsert av inne på produktet. Leker hadde jeg nok ikke kjøpt på Temu men klær håper jeg er trygt å stole på.
 
Ser ut til at det omhandlet plastmatte? Er vell ikke mye plast i klær? Står hva de er produsert av inne på produktet. Leker hadde jeg nok ikke kjøpt på Temu men klær håper jeg er trygt å stole på.
Er mye klær i Norge også som er produsert av plast. Akryl, nylon, polyester, elastan++. Noen klær er 100% plast, og mange klær har en plastikkblanding i seg sammen med feks bomull. Alle klær med stretch har plast i seg. Problemet med tekstiler fra Temu er at de overhode ikke gjennomgår noen godkjenning når det kommer til produksjon av tekstilene og materialene, lagringen av dem og hvilke kjemikalier som tilsettes underveis. De har funnet flere funn av ulovlige kjemikalier på produker fra Temu. Både klær, leker, babyklær, små interiørstæsj og lignende kan inneholde disse kjemikaliene. Det hjelper ikke å vaske klærne før bruk heller, da det sitter hardt i.
 
Litt vanskelig å si, jeg er vanligvis 80A , men har blitt større nå naturligvis. Både selve brystene og omkrets rundt. Tok str. M og det passet perfekt. Værste jeg vet er om det strammer mye rundt, det gjorde ikke disse :) ligger str guide på siden og ut i fra min str passer den beskrivelsen.
Ja jeg bruker 85D til vanlig så får sjekke det ut og se bestille litt av hvert blir det vel til da laughing6 1 samme størrelse og 1 over så man er innafor
 
Det var bare et eksempel som jeg slengte ut, det finnes flere eksempler på ulovlig bruk av skadelige midler i mye av produktene deres.
 

Vedlegg

  • IMG_2503.png
    IMG_2503.png
    354,3 KB · Visninger: 29
Har kjøpt på careless, change, temu og hm.. likte kun den ene typen på careless.. den likte jeg veeldig godt da. Ble å kjøpe bikini også derfra. ☺️☀️
 
Har kjøpt medela sine, med cooling effect. Disse har knapper.


Og Lindex sine som ikke festes med knapper. Disse er veldig myke og behagelige og er vel mine favoritter.
 
Back
Topp