Amme-BH?

Venteventetid

Flørter med forumet
Junilykke 2022
Hei! Noen som har tips til amme-bh for oss med litt større bryster? Synes de til H&M og Lindex osv blir litt lite støtte i og litt store i omkretsen, og er redd de også kan bli litt for små når melken kommer.
 
Hei! Noen som har tips til amme-bh for oss med litt større bryster? Synes de til H&M og Lindex osv blir litt lite støtte i og litt store i omkretsen, og er redd de også kan bli litt for små når melken kommer.
Jeg må kjøpe noe som går etter bh størrelse regner jeg med. Har heldigvis kjempegod kontakt med en undertøysbutikk ikke så langt fra hjemme som har lovet å hjelpe meg, men jeg fant også denne i går som jeg skal sjekke ut. De hadde en del andre nettopp for større byste og smalere midje.
https://www.ammebutikken.no/products/luna-amme-bh-k-n-cup

Jeg brukte 65L før jeg ble gravid, cupen er nå litt liten og bhen litt trang :p
 
Jeg må kjøpe noe som går etter bh størrelse regner jeg med. Har heldigvis kjempegod kontakt med en undertøysbutikk ikke så langt fra hjemme som har lovet å hjelpe meg, men jeg fant også denne i går som jeg skal sjekke ut. De hadde en del andre nettopp for større byste og smalere midje.
https://www.ammebutikken.no/products/luna-amme-bh-k-n-cup

Jeg brukte 65L før jeg ble gravid, cupen er nå litt liten og bhen litt trang :p
Takk for tips om nettbutikk! Koster jo skjorta, men ser lovende ut den butikken, takk!
 
Noen som husker hvor mange cup-er de gikk opp som ammende? Jeg er 1-2 str. større nå som gravid enn vanlig, og skulle gjerne hatt en ny bh som kanskje passer som ammende også.
 
Noen som husker hvor mange cup-er de gikk opp som ammende? Jeg er 1-2 str. større nå som gravid enn vanlig, og skulle gjerne hatt en ny bh som kanskje passer som ammende også.
Ca 2 cuper trur eg. Det varierer jo veldig når ein ammer synes eg, etter kor fulle brysta er. Kan være skikkelige sprengte kuler eller tomme og slappe når dei er tømt...

Eg er ganske flat i utgangspunktet og brukte mest ammesinglet eller ammebh uten spiler og padding. Bruker ammeinnlegg likevel og synes det blei så tjukt og rart med padding i bhen når det skulle brettast vekk for å amme.
 
Back
Topp