Amme-bh

Januargutt1

Forelsket i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Noen som har tips til amme-bh som er romslige? Jeg er vanligvis en helt moderat size, men nå er det boobs i dobbel størrelse. Jeg vet at når baby er født og jeg forhåpentligvis får melk, så blir de enda større. Er det bare meg som tenker at str Large bare er en vits? Får jo ikke plass til halve puppen engang.

Jeg har ikke funnet noen som passer, men jeg er i tillegg blitt bred som en låvedør over ryggen. Skal tipse om jeg kommer over noen som dekker foran i det minste :)

Jeg hadde også problemer med å finne noe bh som passet, spurte om det i Februar gruppen og ble anbefalt Bravado full cup. Kjøpte meg en sånn for å prøve og den kan Absolutt anbefales :Heartred Tror det er beste bhen jeg noengang har hatt:hilarious:

Jeg hadde også problemer med å finne noe bh som passet, spurte om det i Februar gruppen og ble anbefalt Bravado full cup. Kjøpte meg en sånn for å prøve og den kan Absolutt anbefales :Heartred Tror det er beste bhen jeg noengang har hatt:hilarious:
Var dette god i størrelsen både i cup og rundt, eller bare i cup?

Var dette god i størrelsen både i cup og rundt, eller bare i cup?

Jeg gikk fra 80H til en sånn i XL og synes den er veldig god i både cup og rundt. Den er ganske bred og gav litt støtte. Stoffet er ganske behagelig også :happy:

Den var veldig fin! Holder den seg fin i farge og form? :smug:
Tja, de holdt seg i noen måneder. Til den prisen, så er de jo ikke evigvarende selvfølgelig, men helt greie. Jeg brukte dem nesten daglig sist, men velger å kjøpe et par nye nå.

Tja, de holdt seg i noen måneder. Til den prisen, så er de jo ikke evigvarende selvfølgelig, men helt greie. Jeg brukte dem nesten daglig sist, men velger å kjøpe et par nye nå.
Ikke sant! Jeg kjøpte bare bher til den prisen sist, Lindex hovedsaklig. Mange ble så grå og "ekkel" i vask, jeg brydde meg ikke den gang da men nå som jeg har hentet de frem ser de jo heftig godt brukt ut - og det ble de jo egentlig :hilarious: Trenger å kjøpe litt nye, så jeg kan føle meg litt fresh i hvertfall!

Fikk disse i posten i går. Fra Bonprix. Veldig fine og gode. Jeg kjøpte 85E. Er vanligvis en 85D. De har ikke spiler eller innlegg. Når jeg får lagt ammeinnlegg inni, så synes ikke brystvorta uansett.

Vedlegg

• 20211201_091721.jpg
    20211201_091721.jpg
    2,7 MB · Visninger: 30
Back
Topp