Amme Bh

Mitt tips er å finne en som ligner mest mulig på de bh-ene du bruker til vanlig.

Trur du bare må ut å prøve. Jeg fant ingen gode og endte med å kun bruke amme singlet fra H&m. De har egentlig ganske god støtte.

Bruker kappahl sine. Orker ikke med spiler. Syns de sitter godt, og jeg har store pupper!!:p

Jeg brukte bare kappahl sine, de som kommer i 2pk svart og hvit. Prøvde Lindex sine som var nesten like, men det var ikke i nærheten like gode og mye mindre i «cupen». Lindex har noen spilefrie som er tjukkere som gir mer støtte, men disse har jeg ikke prøvd selv siden de bare går opp til 85 i omkrets og jeg bruker 90, men da jeg jobbet der var det veldig mange gravide som kjøpte de.
Ellers har de ofte litt finere bher på undertøysbutikker, både med og uten spiler, men de er ofte mye dyrere og når man må vaske de så ofte på grunn av lekkasjer så trenger man noen å kunne bytte mellom. Så jeg hadde en litt finere med spiler som jeg brukte når vi skulle ut på noe spesielt også brukte jeg de fra kappahl til vanlig.

Aclima sine er gode, i ull og med tykke stropper som gir god støtte:cat:

Change sin er super om du trenger litt ekstra støtte. Fine er de også :) Den har spiler, og er jo dyrere enn de du får kjøpt mange andre steder, så jeg ventet til melkeproduksjonen hadde stabilisert seg før jeg gikk til innkjøp av noen av disse.

Back
Topp