Amme-bh

En tråd i 'Februar 2020' startet av Hurraaa, 9 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Hurraaa Forelsket i forumet

Noen som har tips til nettbutikker eller spesifikk type ammebh som er litt «finere»? :). Tenker som har godt hold og gjerne god padding og evt push up.

Har pr nå kun helt enkle fra H&M som funker helt greit hjemme, men ønsker noe med litt mer «hold» i også til enkelte anledninger.

takk på forhånd :rolleyes:

2. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Mailykke 2018 Sommerfuglene Himmelbarn Februarbarna 2020

Denne må jeg også følge for jeg var her om dagen ute å tittet etter det samme og jeg har ikke funnet noe ennå.

3. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Følger, jeg også! Er så lei av slappe amme-bher.. :rolleyes:

4. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Bravado seamless
    Selges blant annet på ammebutikken

5. Mamashark Forelsket i forumet Februarbarna 2020

Bravado seamless og change sine (spiler) :happy:

6. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Boob 24/7 er deilig på natta

7. Månelilje Forelsket i forumet

Jeg har prøvd Bravado seamless og den er behagelig og ser fin ut under klær, men jeg synes den er best egnet til dag-bruk og strammer litt for mye når man sover. Jeg kunne gjerne tenke meg en amme-bh til natt, så tar i mot tips :)

8. LightningII Glad i forumet Februarbarna 2020

På natta synes jeg det er veldig deilig med ullsinglettene fra boob. (Nå bruker jeg bare dem da, både dag og natt. Ikke behov for noe mere hold her i gården:hilarious:)

• Liker Liker x 1
  9. Hurraaa Forelsket i forumet

Jeg bruker nattammebhene fra H&M, syns de er helt geniale! Koster ikke så mye heller. Finns mange lignende men disse er i hvert fall ganske billige. :)

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1

Del denne siden