Amme-bh

Hurraaa

Forelsket i forumet
Noen som har tips til nettbutikker eller spesifikk type ammebh som er litt «finere»? :). Tenker som har godt hold og gjerne god padding og evt push up.

Har pr nå kun helt enkle fra H&M som funker helt greit hjemme, men ønsker noe med litt mer «hold» i også til enkelte anledninger.

takk på forhånd :rolleyes:
 
Denne må jeg også følge for jeg var her om dagen ute å tittet etter det samme og jeg har ikke funnet noe ennå.
 
Følger, jeg også! Er så lei av slappe amme-bher.. :rolleyes:
 
Bravado seamless
Selges blant annet på ammebutikken
 
Boob 24/7 er deilig på natta
 
Jeg har prøvd Bravado seamless og den er behagelig og ser fin ut under klær, men jeg synes den er best egnet til dag-bruk og strammer litt for mye når man sover. Jeg kunne gjerne tenke meg en amme-bh til natt, så tar i mot tips :)
 
Jeg har prøvd Bravado seamless og den er behagelig og ser fin ut under klær, men jeg synes den er best egnet til dag-bruk og strammer litt for mye når man sover. Jeg kunne gjerne tenke meg en amme-bh til natt, så tar i mot tips :)
På natta synes jeg det er veldig deilig med ullsinglettene fra boob. (Nå bruker jeg bare dem da, både dag og natt. Ikke behov for noe mere hold her i gården:hilarious:)
 
Jeg har prøvd Bravado seamless og den er behagelig og ser fin ut under klær, men jeg synes den er best egnet til dag-bruk og strammer litt for mye når man sover. Jeg kunne gjerne tenke meg en amme-bh til natt, så tar i mot tips :)
Jeg bruker nattammebhene fra H&M, syns de er helt geniale! Koster ikke så mye heller. Finns mange lignende men disse er i hvert fall ganske billige. :)
 

Vedlegg

  • 018516E9-C9DE-4896-8AD1-2025460DF8BA.png
    018516E9-C9DE-4896-8AD1-2025460DF8BA.png
    79 KB · Visninger: 4
Back
Topp