Amme BH

Månemin

Andre møte med forumet
Når har jeg gått med dvaske amme bh'er i 5 mnd. Mine er fra ebay, kappahl og HM. Kan ikke ha bh'er med spiler siden jeg lett får tilstopninger i melkeganger (= brystbet..)

Har noen kjøpt bh'er med god støtte uten spiler?? Jeg har ikke faste små pupper, men store og tunge.......:shifty:
Jeg er dritt lei av at de henger ned også svettes det så hinsides under boobsa, så kan ikke gå i tøy som svette synes i.

Forslag til supre støttende løftense amme bh'er??:anyone
 
Jeg har d cup og har vært fornøyd med lindex sine faktisk, mye bedre enn de jeg prøvde fra hm sine feks, hm sine var ingen støtte i synes jeg. :)

Men vet mangebogaå har anbefalt meg boob sine:)
 
Jeg har noen spileløse i 75f fra Lindex, de er veldig gode.
 
Har små pupper da men liker veldig godt Lindex sine. Spesielt de som har litt padding men ikke har spiler.
 
Jeg har ikke født ennå, men da jeg prøvde Lindex sine i butikk ble jeg veldig skuffa. Må bruke størrelse XL, og for meg gir de ingen støtte overhode.
Jeg ville tatt turen til en butikk som selger Boobs, Medela eller andre egne ammemerker. Eventuelt prøvd Change sin ammebh. Jeg må nok gjøre noe sånt selv. Dessverre er det dyrt med store pupper, er min erfaring :(
 
Se på ammebutikken.no
Jeg må opp til str i når jeg ammer, og de hadde helt opp til k-cup på enkelte produkter. Kommer fort i posten også.
 
Back
Topp