Amme bh :)

ChristinaW

Glad i forumet
Heii!
Fant ikkje den tråden, så jeg lager en ny!
Noen som har noen forslag til gode, ikke så veldig dyre amme bh’er? :)
Påforhånd takk!! :)
 
Kjøpt spilefrie på KappAhl, 2 for 300 kr (trur eg). Og så har eg kjøpt ein finare, med spilar, frå Change (500 kr).
 
Bra tråd. Jeg har kjøpt på eBay, men seriøst ikke fått EN eneste fin ammeBH. :grumpy:
 
Bra tråd. Jeg har kjøpt på eBay, men seriøst ikke fått EN eneste fin ammeBH. :grumpy:
Huff, kjedeligt!!
Ebay e gullverdt til noen ting! Men på slike ting er det sikkert greit å gå i butikk å finne! (Men haaater å gå i butikker) så startet denne tråden så jeg kan gå inn å nappe med meg det jeg skal ha og gååå :p
 
Jeg har kjøpt noen fra boob og fra Milki (kjøpt på jollyroom). Veldig fornøyd med de fra Milki! De er på tilbud nå også ser jeg :)
 
Jeg liker den ene jeg har kjøpt. Den heter Cache Coeur Amme BH, men jeg husker hverken hvor jeg kjøpte den eller hva den kostet dessverre. Den har spiler, tror kanskje det er best når man har litt store? Skal iallfall gjøre det enkelt for meg selv og kjøpe flere av samme (men kanskje større cup).

(Det var en eller annen babynettbutikk, skal prøve å finne.)
 
Last edited:
Jeg liker den ene jeg har kjøpt. Den heter Cache Coeur Amme BH, men jeg husker hverken hvor jeg kjøpte den eller hva den kostet dessverre. Den har spiler, tror kanskje det er best når man har litt store? Skal iallfall gjøre det enkelt for meg selv og kjøpe flere av samme (men kanskje større cup).

(Det var en eller annen babynettbutikk, skal prøve å finne.)
Denne var fra Babybanden forresten, men de er utsolgt nå. :(
 
Spørsmål: hvor mye større kan man forvente seg at patatasene blir med melk? Kvier meg for å kjøpe amme-bh nå før jeg vet hvor stor den må være.
 
Spørsmål: hvor mye større kan man forvente seg at patatasene blir med melk? Kvier meg for å kjøpe amme-bh nå før jeg vet hvor stor den må være.
Det er dette jeg også lurer på! Tenker jeg prøver å kjøpe én cup for stor i forhold til hva som passer nå.

Fant den jeg har allerede hos Zalando, så nå skal jeg kjøpe inn dette og ammetopper! :)
 
Ånei, et par tastetrykk og handlekurven er på nesten 4000 kr... BHer og ammetopper er dyre! :(
 
De 2pk på KappAhl er helt supre!! Anbefaler virkelig, men gå en str opp enn normalt. Koster 299 for den 2 pakningen. Og nå har de jo også 3 for 2 på undertøy og sokker:)
 
Har kjøpt noen fra babybanden om heter boob. Helt supre, uten spiler og som former seg mer etter brystet. Disse uten spiler med mye bra stretch tipper jeg holder selv om puppen blir stinn av melk:cool05
 
Sist brukte jeg kun ammesingleter fra H&M med ammeinnlegg i starten, nå har jeg kjøpt to bh fra boob på tilbud og har en fra forrige gang. Alle uten spiler.
 
Back
Topp