Amme bh

Masjfiretilfem :)

Flørter med forumet
Er det noen som har kjøpt amme bh enda som kan gi råd til hvilken jeg bør kjøpe? Jeg har lyst på minst en behagelig yil hkemmebruk og en pen (og behagelig) til når jeg er på besøk :happy:
 
Det lurer jeg også på. Sist prøvde jeg mange forskjellige, men fant ingen jeg var fornøyd med. Alle gnagde et sted. Til slutt bare brukte jeg vanlige bh'er som var behagelige å ha på. Ammet i 16mnd.
 
Jeg hadde flere fra Boob sist og var godt fornøyd med dem, men de ble ganske fort stygge (er vel uunngåelig med stadig melkesøl og hyppig vasking), så denne gangen håper jeg at jeg finner noen billigere som funker. Har også sett på HM sine, men ikke kjøpt noen ennå ...
 
Jeg brukte kappahl sine sist, med bøyle, de var kjempegode og brukte de lenge etter jeg var ferdig å amme :-D
 
De fra HM med litt padding gnagde noe forferdelig på meg! De har en slags spile langs siden som var helt grusom! Hadde de med første, største bomkjøpet!

Vanlige spiler anbefales ikke siden de kan forårsake tette melkeganger og videre brystbetennelse.

Sist brukte jeg noen som ble solgt i 2pk fra KappAhl, lutt padding men veldig myke og gode. OK fasong på brystene. Jeg takler ikke slike tynne... Den definitivt beste er bravado sine! Verdt prisen! Gir god støtte og fin form på brystene. Likevel myk og god. Blir nok å bestille en ny bravado denne gang, har i tillegg bestilt en fra eBay, den minner om de fra KappAhl.
 
ec7859efbc8f98eeda6c6320bcd1fa75.png


Har kjøpt denne på eBay. Veldig god og myk å ha på [emoji3]
 
ec7859efbc8f98eeda6c6320bcd1fa75.png


Har kjøpt denne på eBay. Veldig god og myk å ha på [emoji3]

Samme jeg har bestilt, minner om de fra KappAhl men muligens litt bedre støtte? Vet ikke hvordan de holder seg i vask/over tid da, men virker myke og greie å få frem brystet for å amme, samt har OK støtte :)
 
Er det noen som har kjøpt amme bh enda som kan gi råd til hvilken jeg bør kjøpe? Jeg har lyst på minst en behagelig yil hkemmebruk og en pen (og behagelig) til når jeg er på besøk :happy:
I starten har jeg brukt de uten spiler , og ammesingletter fra Hm. Har kjøpt noen litt dyrer etter melkeproduksjonen har stabilisert seg :)
 
Har noen fra hm, helt greie. Har nettopp unnet meg en litt mer luksus ammebh fra sandrajosefin.com.. nydelig og komfertabel, selv om den var litt prisig da.
6ccd8fdbcc98cebfe9e601053cfe2b11.jpg
 
Back
Topp