Prøv en og se! De koster jo litt.Har allerede skikkelig frosne pupperså må nok kjøpe noen sånne
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøv en og se! De koster jo litt.Har allerede skikkelig frosne pupperså må nok kjøpe noen sånne
![]()
Prøv en og se! De koster jo litt.![]()
Jeg kjøpte de på mega da det var salg.Ja det gjør de jo... Spørs kanskje hvor de kjøpes ogsåhvor kjøpte du?
Jeg brukte begge deler jegDa har jeg kjøpt 4 ammebh'er fra Kappahl! Var sånn pakker med to og to.
Kjøpte en i L og en i XL. Prøvde begge størrelsene. L kunne jeg brukt nå. Superbehagelig. XL var nokså diger, men kunne brukt den også nå om jeg KUN skulle være hjemme en dag liksom og ingen skulle se meg. Men der var det myye å gå på i forhold til plass. L var også så deilig at jeg godt kunne tenkt meg å begynt å bruke den nå med en gang liksom.![]()
Men jeg lurer på en ting.. La oss si jeg sitter på en cafè. Noe jeg ikke har gjort på 1 år, men likevel.
Jeg sitter på en cafè og skal amme hun lille. Sitter jeg der med bar mage og alt da eller - for jeg må jo dra opp det jeg har uttapå ammebh'en?? Hahaha.. Jeg går alltid med gensere/singlet e.l. Så at de hadde noen sånne "Mamma-singlet"'er på kappahl som jeg prøvde. Var med sånn amme-åpning det og. Men heeerregud så ubehagelig. Jeg bruker vanligvis M-L i overdeler. Prøvde 40-42, det var som pølseskinn. Prøvde 44-46. Den var fortsatt trang rundt magen, men puppene drukna jo da. Kan ikke se for meg at jeg skal gå med både amme-bh OG ammetopp liksom? Eller er det det som er meninga?
Føler meg skikkelig teit for dette spørsmålet![]()
Jeg brukte de vanlige singlettene mine fra CubusJeg brukte begge deler jegmåå ha singlet. De singletene fra KappAhl er litt små på str, så er greit å gå opp en str ja
puppene blir så store, at de får plass inni etterhvert
gjorde det hos meg iallefall
![]()
Amme-vennlige klær er visst noe man bør kjøpe. Typisk sånne gensere og topper med sånn "omslags-v-hals" om du skjønner? Så man lett kan brette den ned. Genseren kan du jo ta av, men greit å ha en topp under som kan brettes ned fra toppen ja, så du slipper sitte naken på overkroppenDa har jeg kjøpt 4 ammebh'er fra Kappahl! Var sånn pakker med to og to.
Kjøpte en i L og en i XL. Prøvde begge størrelsene. L kunne jeg brukt nå. Superbehagelig. XL var nokså diger, men kunne brukt den også nå om jeg KUN skulle være hjemme en dag liksom og ingen skulle se meg. Men der var det myye å gå på i forhold til plass. L var også så deilig at jeg godt kunne tenkt meg å begynt å bruke den nå med en gang liksom.![]()
Men jeg lurer på en ting.. La oss si jeg sitter på en cafè. Noe jeg ikke har gjort på 1 år, men likevel.
Jeg sitter på en cafè og skal amme hun lille. Sitter jeg der med bar mage og alt da eller - for jeg må jo dra opp det jeg har uttapå ammebh'en?? Hahaha.. Jeg går alltid med gensere/singlet e.l. Så at de hadde noen sånne "Mamma-singlet"'er på kappahl som jeg prøvde. Var med sånn amme-åpning det og. Men heeerregud så ubehagelig. Jeg bruker vanligvis M-L i overdeler. Prøvde 40-42, det var som pølseskinn. Prøvde 44-46. Den var fortsatt trang rundt magen, men puppene drukna jo da. Kan ikke se for meg at jeg skal gå med både amme-bh OG ammetopp liksom? Eller er det det som er meninga?
Drar ned singletten, og går som regel med noe med glidelås/knapper/jakketeDa har jeg kjøpt 4 ammebh'er fra Kappahl! Var sånn pakker med to og to.
Jeg ville gjerne ha disse BHene, men puppene bare detter ut av de!