Amme bh

LilleE <3

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Hvor kjøper dere amme bh-ene deres?
Skal man kjøpe den vanlige størrelsen man bruker eller er det lurt å kanskje ha en litt større, siden det skal jo fylles med melk?
Burde ha tenkt på det her for lenge siden, men kom på at det mangler i fødebagen :shy:

Jeg har kjøpt på change. Litt dyre, men såpass mye mer behagelig enn f.eks h&m at det absolutt var verdt det:)
Der har de andre str, men veldig behjelpelige med hva man bør ha osv. Jeg kjøpte ikke min flr etter fødsel da. Brukte kun vanlig sportsbh den første uka:)

Jeg prøvde først fra Lindex og hm men følte det var bortkasta penger. Kjøpte bravado sin seamless el noe for 4-500kr og den er superbehagelig! Verdt hver eneste kr:)

Jeg er veldig fornøyd med både boob sin i ull og bravado:) Helt klart en god investering :)
Har også fra change, men bruker ikke disse på natta pga spiler.

Jeg har billige fra kappahl og hm, som ble kjøpt før fødselen..
Bravado seamless kjøpte jeg også før fødsel, da denne går veldig ut. Etter fødselen investerte jeg i bh fra change, absolutt verdt det :-D
Mest fornøyd med change og bravado ;-)

Har de sømløse fra Lindex (2-pak), de er superbehagelige og tøyelige. Har to i en størrelse større enn vanlig, de var veldig gode etter fødsel. Nå 5 mnd senere bruker jeg mest to i min vanlige størrelse, da puppene har stabilisert seg.

Veldig fornøyd med den fra change :) Men ikke kjøp før melka kommer, er mitt råd. Butikkene stenger ikke etter du har født ;) (Evt kjøp en billig en)

Før fødselen kjøpte jeg to billige spileløse til den første tida. Kjøpte et par fra change to uker etter fødselen. Puppene ble ganske mye større. Gikk fra 70g til 70j, så greit å vente litt så man får riktig størrelse. De spileløse sover jeg med om natta:)

Takk for masse bra svar :)
Tror eg tar meg en tur til Lindex og kjøper der en eller to til å ha de første dagene (tror ikke eg orker på butikken då) så investerer eg heller i en ordentlig og litt dyrere en når melka er komt på plass :)

Kjøpte mine på Kapphal, og de er super behagelige, og har innlegg som enn kan ta ut! :) I tillegg var de billige, 2stk for 249kr ;)

Kjøpt alle mine på HM, og er strålende fornøyd! Kjøpte 2-pk på salg, så jeg har brukt lite penger på det :)

Kjøpte fra Boob. Bruker m størrelse på klær så de anbefalte m i bh og, siden den er allerede beregnet for melkepupper:)

Back
Topp