Amme-bh

Tenker jeg prøver den i ull, og så får jeg vente til etter melka har kommet så kan jeg kjøpe bravado evt en til i ull :) tenker jeg trenger ammeinnlegg i ull til bravado uansett, så det blir handlet inn! så får jeg heller ta ting som de kommer :rolleyes:

Jeg kjøpte amme bh-er før fødsel sist og det gikk heeeelt fint :-) så jeg kjøper før fødsel denne gangen også. Bruker også stor str (70i) og bruker både change dine og bravado.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kom over ammebutikken.no da jeg googlet det her om dagen, der har de store nok størrelser :)

Sent from my iPad using BV Forum
Takk takk :)

Googla bravado, då kom eg inn der :P
Kjeme nok t å gå for L/M, for å v sikker på at da e plass t melkespreng og ullinnlegg ;)

Må anbefale bravado her også. Ingen problemer å kjøpe før fødsel, de er så stretchy :) Husk at det er lurt å unngå bher uten spiler, da spilene kan gi tette melkeganger (= brystbetennelse = vondt!!). Skal kjøpe et par i ulike farger denne gangen. Må også slå et slag for vaskbare bambus-ammeinnlegg. Hater papir-innlegg :confused:

Bestilte meg bravado idag, så blir spennende å prøve når den kommer :) men hvor får du tak i bambus innlegg? har tenkt på det!

Rappet med meg et par fra h&m på tilbud.... De var fæle:/ den plastikbøylen under armene bøyer seg....:S

<3 Venter en liten jente i Oktober<3

Back
Topp