Amme bh!

Nøtta17

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Wee, jeg har endelig fått kjøpt amme bh, en bh som passer! :D
Jeg har presset de stakkarene oppi mine vanlige, men måtte se slager tapt nå :p haha
Og med ny amme-bh kom også et større ønske om å få til amming, litt mer motivert enn før :D merkelig!

Men ihvertfall, det jeg ville tipse om;
På lindex kjøpte jeg mine, en 2-pack til 199,- og de er kjempegode! :D
Mange greie der faktisk, selv om jeg hreit kunne hatt noe litt mer sexy -_- haha!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Wee, jeg har endelig fått kjøpt amme bh, en bh som passer! :D
Jeg har presset de stakkarene oppi mine vanlige, men måtte se slager tapt nå :p haha
Og med ny amme-bh kom også et større ønske om å få til amming, litt mer motivert enn før :D merkelig!

Men ihvertfall, det jeg ville tipse om;
På lindex kjøpte jeg mine, en 2-pack til 199,- og de er kjempegode! :D
Mange greie der faktisk, selv om jeg hreit kunne hatt noe litt mer sexy -_- haha!!

Sniker litt:) Tror jeg er nødt til å skaffe meg noen amme-bh'er jeg også, ikke veldig lekkert at puppene tyter ut i alle retninger :p Vet du hvor store str. de har på Lindex? Jeg har fått skikkelig Pamela pupper og er ikke så stor rundt ryggen, så virker som om jeg må opp i en nesten uvirkelig prisklasse for å få noen som passer. (Jeg bruker 65/70 H)

Sniker litt:) Tror jeg er nødt til å skaffe meg noen amme-bh'er jeg også, ikke veldig lekkert at puppene tyter ut i alle retninger :p Vet du hvor store str. de har på Lindex? Jeg har fått skikkelig Pamela pupper og er ikke så stor rundt ryggen, så virker som om jeg må opp i en nesten uvirkelig prisklasse for å få noen som passer. (Jeg bruker 65/70 H)
På lindex stopper det på D cup. Kjedelig :(

Neida det var større enn Dcup, jeg fant E :) men da så jeg ikke etter noe større heller da...
Men jeg bruker vanligvis 70/75 rundt, men måtte ha 85 nå :p

Jeg får bare titte litt rundt :) Som jeg gleder meg til puppene får normal str. igjen ;)

Jeg har også kjøpt sånne 2-i-ett på Lindex; myke og gode! :) Må bruke på nettene nå, lekker melk. Når amminga starter og melka kommer for fullt, må jeg vel ha en størrelse eller to større, tenker jeg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Aha, takk. Det vil si GIGAstrl. for meg. Jeg kommer til se helt vill ut meg så store pupper på mine 163 cm

Jeg endte opp med å kjøpe på ammebutikken.no, kun de som har store nok (bruker 70 L/M) Ganske dyre, men veldig gode :)

Kjøpt meg 2 til nå (alltid greit å ha en i svart og en i hvit)så får jeg vel kjøpe 1 til når mini har kommet. Kanskje puppene blir enda større. Krysser alt jeg har for at de ikke blir det ;)

Syns det er vanskelig å kjøpe.. Aner ikke str. Men har kjøpt en på babyshop som var helt elastisk, super digg stoff, av merket boob. Virka veldig ålreit. Så får jeg kjøpe fler når jeg har litt mer peiling på str.

Jeg har to til nå, og kjøper sikkert to til så sant ammingen funker :)
Tørr ikke kjøpe noe på nett da jeg prøvde maaange i butikk som ikke passet skikkelig :p

Det er nærmest umulig å forutsi hvilken størrelse man får på brystene, men et godt tips er å handle inn 2 amme-BH'er så man ihvertfall har til de første dagene etter fødsel (Og da skal man putte en håndflate inni BH'en når man prøver slik at man ser at det er plass til ammeinnlegg og at det kan komme litt mer melk i brystene).

Så vil nok brystene naturligvis vokse en del når melken kommer til, men dette stabiliserer seg etter en stund, og da kan man kjøpe et par til. Om vinteren er det nesten et must å ha ammeinnlegg i ull, og da gjerne i tillegg til engangsinnleggene (slik opplevde ihvertfall jeg det forrige gange jeg ammet) og da må det være tilstrekkelig med plass til begge innleggene. Men innen den kalde høsten/vinteren er her, så har nok melkeproduksjonen stabilisert seg slik at det uansett er plass til innleggene i de amme-BH'ene man kjøper etter fødselen.

Man vet heller aldri hvor mye man lekker, så det er nok lurt å ha noen amme-BH'er, slik at man slipper å vaske hver dag. Minst en svart og en hvit, og så kan man supplere med 2-3 andre. Noen liker å ligge med amme'BH når man sover for å holde innleggene på plass, men man kan også bruke en singlet med innebygd BH eller bare en enkel "slapp" sove-BH.

Back
Topp