Amme-bh

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Vet vi har diskutert dette før, men nå som de fleste av dere har født, hva synes dere? Hvilke har dere og er dere fornøyd?
Jeg har en fra bravado og to fra h&m. Den fra bravado er helt klart best. Men så dyr, så derfor har jeg kjøpt to fra h&m. De duger de å;)
 
Jeg liker amme singletter best. Mye mer praktisk synes jeg.
Men i bh liker jeg bravado sin ;) (eneste jeg har prøvd også da :p )
 
Bravado, men irritere meg at de innleggene krøller seg og at den trekker seg høyt opp bak. Er nok ikke den beste støtten for store bryster.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har 3 fra bravado, fant ikke noen andre som passa. Kjøpte de på vitus apotek sine hjemmesider, fikk 15% rabatt på de med en rabattkode. (Koden er: Facebook)
 
Har en fra Bravado, men jeg er ikke veldig imponert! Jeg hadde fra to fra Change fra sist - var fornøyd med de da. Men de er for små nå, så kjøper meg noen nye derfra når jeg får lønn! Veldig fine for oss med stor byste!
 
Har 2 fra Bravado og en fra Boob, liker alle 3, men nå har jeg små pupper, så trenger ikke særlig med støtte :p



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har 2 fra change fra sist og to fra Panache (kjøpt på nett fra England) definitivt fornøyd med alle jeg. Har veldig store pupper, men er smal rundt livet, så umulig å finne bher her hjemme. *gleder seg til ammingen er over og man skal redusere frontpartiet*
 
Jeg kan vel si at det finnes typ 1 str som passer meg hos Change denne gangen, de bhene jeg hadde sist var rimelig små denne gangen føler jeg. Amming i offentlighet er en fryd, har alltid likt å vise alt til alle ;) skal på besøk på jobb i morgen (er lærer på en stor ungdskole) og ser absolutt frem til å flashe alle kollegaene mine..
 
Har ennå ikke kjøpt ammebh jeg O.o Hadde ikke med storesøster heller! Planen er jo å kjøpe, men så går det liksom i glemmeboka like fort :P


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjøpte en fra Triumph på salg, bortsett fra at den er altfor stor i cupen (puppene skulle jo liksom ese når melka kom), den seiler opp som en favoritt. Fin blonde kant i kløfta der du åpner BHen for å amme.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp