Amme-BH

amliv88

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Hvilken type er best? Noen som vil dele erfaringer? :)

Bravado er best! Trenger ikke tenke på størrelse før og etter melk, for de dekker flere størrelser.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Bravado! Enig med de to over.. Kjempe deilig å gå med..

Hvor får man kjøpt bravado?

Kun kjøpt to pk fra KappAhl til nå. Venter med å kjøpe mer til produksjonen er i gang og stabil.

Termin 2.februar 2014

Barnas hus har og diverse nettbutikker. Det er ikke noe problem og handle disse på forhånd, de er veldig "størrelsesløse". Jeg har brukt de under melkespreng og når jeg ikke har ammet lenger og nå som jeg går gravid. De passer uansett.

Ja, synes jo 399kr for 1 BH er litt mye, men om de er så gode så er de vell verdt pengene :) noen som vet om de pleier å komme på tilbud en gang i blandt?

De ligger stortsett mellom 399,- - 499,-.... Jeg synest ikke prisen er dyr for en god bh som man kan bruke døgne rundt.. Samtidig som de dekker flere størrelser:) rett etter melkeproduksjonen er kommet i gang kan brystene vokse en god del før de punkterer igjen, godt å måtte slippe å kjøpe flere bher før brystene har stabilisert seg :)

De ligger stortsett mellom 399,- - 499,-.... Jeg synest ikke prisen er dyr for en god bh som man kan bruke døgne rundt.. Samtidig som de dekker flere størrelser:) rett etter melkeproduksjonen er kommet i gang kan brystene vokse en god del før de punkterer igjen, godt å måtte slippe å kjøpe flere bher før brystene har stabilisert seg :)
Ja det er sant :) Tror jeg må investere i et par sånne, er jo viktig at de er behagelige og gode å ha på. Det er liten vits å kjøpe noen billigere som kanskje ikke sitter like godt eller som fort blir for store eller små.

Synes de er absolutt verdt det. Istedet for og kjøpe mange man ikke blir fornøyd med. Dessuten kan de brukes etter amming også, som sportsbh.

Tror jeg må investere i noen sånne. Har kjøpt noen, men de er allerede små. Måtte kjøpe meg nye bh-er på romjulssalg, men de får jeg dobbelpupp i nå. Det var de største cupene i str 80 de har i byen, så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Er litt redd for å bestille bh på nett, da det er stor forskjell, og jeg er ekstremt kresen. Når jeg er hjemme går jeg uten bh.

Back
Topp