Amme-bh!

Goldenchild

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Kanskje et veldig privat spørsmål, men er det noen med store bryster her?
Jeg har et STORT brystproblem, og trenger sårt å finne amme-bh'er som er støttende og behagelige sånn rundt om fra nå av :)
Jeg var i Holland i jula, og fant hele 1..! bh som passet meg. Denne var med spiler...
Vi travet maternity-butikker rundt om i en 4-5 byer, men det var bare "vanlige" str å finne.
Her snakker vi altså om å finne str G/H i cup dessverre :-/

Jeg har 70g, men finner ikke alltid på change.. Men she derimot!! Enda bedre betjening og enda større bher! Dra dit!
Det er dyrt.. De har nesten ingen bher til 500kr så du må betale alt fra 600-2000, men det må nesten prioriteres iblandt :)

Jeg har 70g, men finner ikke alltid på change.. Men she derimot!! Enda bedre betjening og enda større bher! Dra dit!
Det er dyrt.. De har nesten ingen bher til 500kr så du må betale alt fra 600-2000, men det må nesten prioriteres iblandt :)
Hvor har de butikk?

Glammom.no ;)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Kan være lurt å vente med å kjøpe ammebh til etter fødsel. Mange får større bryst når melka kommer. Har hørt om mange som må ut å kjøpe større bh etter fødsel.

£22-38 på bravissimo (pluss toll) jeg pleier å få dem sendt til hotellet/kontoret til folk som skal bort til uk

Kan være lurt å vente med å kjøpe ammebh til etter fødsel. Mange får større bryst når melka kommer. Har hørt om mange som må ut å kjøpe større bh etter fødsel.
Jeg har allerede fått større bryster, og vet sånn ca hvor mye større de blir etter fødselen siden jeg har 5 barn fra før :)

Jeg kjøpte 75 g og h sist svangerskap på triumph. Anbefaler jo ikke å bruke spiler, men jeg har ikke noe valg. Hadde ingen problemer med brystbetennelse sist, så kjører på det igjen :)

Back
Topp