Amme BH *tips*

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
Ja, vet at det er ALTFOR tidlig for det enda, men jeg var å kikket på noen på ebay for en stund siden å tenkte jeg skulle bestille for å se hvilken str jeg skulle gå for, fikk den ene jeg hadde bestilt i dag, og den er HELT fantastisk, myk og behagelig! Kunne sovet med den! (og det må jo jeg også når det er tid for amming) :p Blir uten tvil mangen av desse, 65kr inkl frakt!

http://www.ebay.com/itm/25132744774...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Å den var jo fin også! Takk for tips :)

De ser kjempefine ut! Selv er jeg veldig fornøyd med change sine. Men ønsker meg veldig noen uten spiler til nr 2 nå som jeg kan bruke om natta :)

er det ikke litt dumt å kjøpe amme bh nå?
Dette blir jo min første, så jeg har jo ikke peiling hvor store brystene mine kommer til å bli? men er kanskje ganske likt for dere som har barn fra før? :)

Den så kjempe fin ut, men er litt skeptisk til amme bh med spiler.. Sist gang var puppene mine gedigne og jeg hadde aldri klart å bruke spilebh da.

Jo hel klart lurt å vente. Jeg kjøpte en billi på hm før min første kom så jeg bare skulle ha en. Også når ammingen var i gang, noen dager etter, kjøpte jeg noe ordentlig

pga økonomisk situasjon kjøpte jeg bare noen billige på cubus.. har lyst på noe mer ordentlig denne gangen!

Back
Topp