Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har planer om å kjøpe på Change, men siden de var med spiler tenkte jeg å vente til noen uker etter fødsel, slik at jeg får riktig størrelse når ammingen er skikkelig i gang og slipper å kjøpe ny ofteJeg kjøpte mine på Change. De er kjempe gode. Vet ikke hvor store de har men mine var ikke Akkurat små formå si det slik![]()
Veldig fine bher, med god støtte. Jeg kan bruke mine denne gangen også.
Har planer om å kjøpe på Change, men siden de var med spiler tenkte jeg å vente til noen uker etter fødsel, slik at jeg får riktig størrelse når ammingen er skikkelig i gang og slipper å kjøpe ny ofte![]()
Aha. Takk for tipset! Det er slik som jeg som førstegangs aldri hadde visst før jeg havnet i den fellenAnbefaler å være forsiktig med spileBH når du ammer - kan lettere føre til tette melkeganger. Spesielt om du får mye melk, men klart man må jo prøve seg frem
Jeg har kun brukt uten spiler![]()
Aha. Takk for tipset! Det er slik som jeg som førstegangs aldri hadde visst før jeg havnet i den fellen![]()
Vet ikke om jeg kommer til å klare å sove med bh om natta. Hater det! Men kanskje ikke så deilig å ligge der å lekke hellerBare hyggeligdet selges jo amme-BH med spiler så det går jo an, men da må man hvertfall passe på at det ikke presser mot puppene og ikke sove med den om natta.
Jeg syns det var bedre å bare bruke uten spiler så slapp jeg å tenke på det.
Brystbetennelse er btw det verste jeg noengang har vært borti...
Det jeg hadde planer om. Dumt å kjøpe bh der for tidlig, og måtte kjøpe en ny noen uker etterVær litt forsiktig med spilebh inntil melken har stabilisert seginvester i bh på change når melken har gått seg til og heller bruk en annen løsning inntil da
bhene på change er ikke akk billige
![]()
Sjekket. De hadde ikke store nok uten spiler. Har for store pupper tydligvishar du sjekket på ammebutikken.no?
kan være at de har, men akuratt nå er jeg litt usikker...
Tusen takk! Den så veldig god ut, og hadde håpet å finne en med litt hold i så jeg kan bruke den til hverdagsVis vedlegget 181437
Jeg kjøpte en sånn på Zalando, den er veldig god
Finnes i 75H/J. Har en rett spile på hver side, men ikke rundt puppene. Gir greit hold også. Håper bare jeg ikke vokser ut av min når melka kommer![]()